Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:32:53 GMT

روبرتو مانچینی و تمجید ویژه از صدرنشین سری آ

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۷۵۷

روبرتو مانچینی و تمجید ویژه از صدرنشین سری آ

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که اینتر باید الگوی دیگر تیم‌های حاضر در سری آ باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 9 قهرمانی پیاپی یوونتوس در رقابت‌های سری آ به نظر می رسد که در این فصل فاتح اسکودتو تغییر خواهد کرد چرا که در حال حاضر اینتر با ایجاد فاصله 11 امتیازی با تیم دوم جدول یعنی میلان در صدر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که یووه با فاصله 12 امتیازی از نراتزوری رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

 

عملکرد فوق العاده تیم آنتونیو کونته تمجید های زیادی را با خود به همراه داشته و حالا سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز به جمع کسانی پیوسته که از عملکرد اینتر تعریف کرده اند.

 

 

 

 

روبرتو مانچینی گفت: "اینتر تیمی با اعتبار بالا در ایتالیا و جهان است.  آنها امسال یک تیم عالی دارند و این ثابت می کند که وقتی شما با ثبات و تمرکز، به سختی کار می کنید نتایج از راه می رسند.  آنها باید الگوی همه باشند.

 

وقتی من در اینتر بودم باشگاه در آن زمان نیز نمی‌توانست چیزهای زیادی ببرد اما ما اسکودتو و سپس کوپا ایتالیا را فتح کردیم. این زمینه ساز فتح سه گانه در آینده باشگاه شد. در واقع می‌توان گفت که تجربیات تاثیر زیادی در عملکرد یک تیم دارند."

روبرتو مانچینی(سرمربی) اینتر میلان تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبرتو مانچینی سرمربی اینتر میلان تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون

سرمربی تیم فوتبال رُم از اهمیت مهاجم ایرانی‌اش در تیمش سخن گفت.

به گزارش مشرق، دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریف‌مان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار داشت: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ما است. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

آزمون ۲۹ ساله رُم در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود. او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری ۲ بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی در پایان خاطرنشان کرد: ما با ناامیدی اینجا را ترک می‌کنیم، اما شکست نخورده‌ایم چون هنوز فصل طولانی است. ما مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر جهان (بایرلورکوزن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) بازی خواهیم داشت، اما نسبت به آن مثبت فکر می‌کنیم.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در ۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۳ گل، ۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • تمجید اسطوره اینتر از جذب طارمی