Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:51:09 GMT

مادر شهیدان محمدپور به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۶۶۲۷

مادر شهیدان محمدپور به فرزندان شهیدش پیوست

گروه استان‌ها - مادر شهیدان جلیل و جواد محمدپور کارگر به فرزندان شهیدش پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حاجیه خانم زینب تریالی، مادر شهیدان جلیل و جواد محمدپور کارگر، به فرزندان شهیدش پیوست.

در پی درگذشت این بانوی اسوه صبر و مقاومت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم؛ انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت مادر مومنه و پرهیزکار الحاجیه خانم زینب تریالی مادر شهیدان والامقام جلیل و جواد محمدپور کارگر موجب تاثر و تالم گردید.

آن بانوی عفیف و پاکدامن با تلاشی مومنانه و با اقتداء به خاتون دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندانی برومند، مجاهد و انقلابی تربیت کرد تا در سپهر مقاومت و ظلم ستیزی ملت عظیم الشأن ایران برای همیشه تاریخ بدرخشند.

پیکر مادر شهید ناصری امروز تشییع می‌شودمادر شهیدان روزی‌طلب به فرزندان شهیدش پیوستمادر شهید "محمود صارمی" آسمانی شدجانشین فرمانده کل سپاه با مادر شهیدان جنیدی در پیشوا دیدار کرد

 به راستی که این مادران پاک نهاد الگویی ماندگار و ارزشمند در جامعه زنان این سرزمین به ودیعت نهاده اند.

اینجانبان درگذشت جانسوز این مادر گرانقدر را به خانواده های شریف تریالی و محمدپور کارگر و آحاد مردم شهیدپرور و قدرشناس خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه مغفوره ، رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه طاهره(س) و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسئلت داریم.

سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز/ محمدرضا پور محمدی، استاندار آذربایجان شرقی

انتهای پیام /111/ ز‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرزندان شهیدش مادر شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها را از اقدامات دولت نامیده است.   وی در پاسخ به یک کاربر گفته است؛ اون متن مرکز پژوهش‌ها کنار رفت متن آقای بانکی پور تصویب شد که هنوز قانون نشده، این اقدامات هم کار دولت است بر مدار سابق.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • فیلم| جمعلی کیانی در آخرین روایتگری خود از شهید زاهدی می‌گوید
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست