Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@18:24:21 GMT

عملیات نجات رشید مظاهری به دست مهدی قائدی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۶۷۶۱

دروازه بان استقلال در جریان بازی با الاهلی یک اشتباه عجیب انجام داد که می توانست پیروزی را از این تیم بگیرد

رشید مظاهری در جریان بازی با الاهلی یک اشتباه عجیب انجام داد که می توانست برای این تیم گران تمام شود.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری در بازی شب گذشته برابر الاهلی چند شوت خوب را مهار کرد اما زمانی که بازی سه بر دو بود، در دقیقه 85 او اشتباهی را انجام داد که می توانست برای این تیم حسابی گران تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوت بازیکن الاهلی از زیر دست مظاهری در رفت و شاید اگر او چند صدم ثانیه دیرتر واکنش نشان داده بود، آبی ها گل سوم را دریافت می کردند و بازی 3 بر 3 مساوی می شد.

یک دقیقه بعد از این صحنه مهدی قائدی با یک شوت محکم دروازه الاهلی را برای بار چهارم باز کرد تا به این شکل اشتباه مظاهری زیر سایه سوپر گل باشوی آبی ها دیده نشود.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

طرفداری | مهدی قادی از ستاره معصومی جدا شده است.

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی