Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی نورمحمدی مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: علاقه‌مندان شرکت در این پیش آزمون می‌توانند از طریق سامانه quranedu.ir نسبت به حضور در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت اقدام کنند.

او افزود: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت طبق برنامه ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتم تا دهم اردیبهشت همزمان با ۱۵ تا ۱۷ رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ۲ هزار و ۵۳۸ نفردر استان سمنان ثبت نام کردند.

ثبت نام آزمون امسال در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت (ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج­ البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم انجام شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن و عترت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت جزء اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، گفت: این آزمون در استان فارس، با حضور ۷۴ هزار و ۳۳ داوطلب در ۳۶ شهرستان، آغاز شد.
آقای باقری درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها هم گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت)، گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد ازظهر امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت)، و گروه تجربی (صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت) در استان فارس برگزار می‌شود.
به‌گفته مسلم باقری، ۴۸ هزار و ۳۹۴ نفر از داوطلبان را بانوان و ۲۵هزار و ۶۳۹ آنها را آقایان تشکیل می‌دهند.
وی افزود: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب براساس بیش‌ترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۶ هزار و ۲۷۹ نفر در رشته‌ی تجربی، ۲۲ هزار و ۶۲۶ نفر در رشته‌ی علوم انسانی، ۷ هزار و ۳۸۹ نفر در رشته‌ی علوم ریاضی و فنی، ۴ هزار و ۶۵۴ نفر در رشته‌ی زبان‌های خارجی و ۳ هزار و ۸۵ نفر در رشته‌ی هنر رقابت می‌کنند.
معاون آموزشی دانشگاه شیراز ادامه داد: از شرکت‌کنندگان ۲۸ هزار و ۴۴۰ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹ هزار و ۹۹۴ آنها را آقایان و ۱۸۴۴۶ ایشان را بانوان تشکیل می‌دهند.
با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۳ در ۳۶ شهرستان استان، در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد