Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو از نهایی شدن قرارداد خرید ۶۰ میلیون دوز واکسن اسپوتنیک V خبر داد و گفت: تحویل واکسن‌ها از خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از وزارت بهداشت؛ کاظم جلالی از نهایی شدن قرارداد خرید 60 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک V خبر داد و اظهار کرد: طی مذاکرات فشرده‌ای که سفارت جمهوری اسلامی در مسکو با حمایت وزارت بهداشت و درمان با صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه انجام داد، قرارداد خرید 60 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک V به امضای طرفین رسید و نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی در خصوص زمان‌بندی ارسال 60 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک V به ایران بیان داشت: تحویل واکسن‌ها از خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه زمان‌بندی مورد توافق طرفین، تا پایان پاییز تمامی 60 میلیون دوز واکسن به ایران ارسال می‌شود.

جلالی در ادامه با اشاره به پیشرفت روند تولید مشترک واکسن اسپوتنیک وی در ایران از معرفی سومین شرکت ایرانی داوطلب تولید مشترک به طرف روس خبر داد و گفت: هر شرکت ایرانی که توان واکسن‌سازی و زیرساخت تولید این واکسن در داخل کشور را دارد می‌تواند درخواست خود را به ما ارائه دهد تا ما این شرکت را برای تولید مشترک به طرف روس معرفی کنیم.

سفیر ایران در روسیه همچنین درباره امکان خرید واکسن روسی از طریق بخش خصوصی به محدود بودن توان تولید روسیه اشاره و تصریح کرد: حقیقت این است که در روسیه تنها یک مجرا برای فروش واکسن وجود دارد که صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم است و ما نیز با این صندوق ارتباط داریم و در حال انجام خرید دولتی هستیم.

جلالی با هشدار نسبت به احتمال سوءاستفاده برخی سوداگران از نیاز کشور به واکسن گفت: در روزهای اخیر تماس‌های زیادی از سوی بخش خصوصی و برخی مسئولینی که دلسوزانه دنبال خرید واکسن هستند با ما گرفته شده و می‌گویند برخی افراد ادعاهایی در خصوص امکان تامین واکسن دارند اما بررسی برخی ادعاها از سوی سفارت نشان داد که متاسفانه این ادعاها صحیح نیست. ما تاکید داریم که چنین ادعاهایی باید راستی‌آزمایی شود تا این اتفاق نیفتد که دوباره ارز نیمایی به یک عده سوداگر تحویل شود و این افراد نیز نتوانند کاری برای واردات واکسن انجام دهند.

400 هزار دوز واکسن چینی کرونا وارد کشور شدتجویز داروهای ضدلخته خون درصورت بروز عوارض جانبی واکسن آسترازنکاتلاش برای ساخت 6 نوع واکسن ایرانی کرونا/ تولید ماهانه 15 میلیون دوز واکسن برکت در تابستان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاظم جلالی اخبار روسیه واکسن کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا کاظم جلالی اخبار روسیه واکسن کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا میلیون دوز واکسن اسپوتنیک V

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید کلزا در استان تاکنون ۳۸ هزار  تن کلزا از کلزا کاران خوزستانی خریداری شده است.

عبدالرضا سید احمدی افزود: این میزان خرید نسبت به کل مجموع خرید کلزا در سال گذشته که بیش از ۳۱ هزار تن بوده است هفت هزار تن بیشتر می‌باشد.

وی با اشاره به برداشت محصول کلزا در استان ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۶۳ هزار تن کلزا از مزارع استان برداشت شود.

حدود ۲۰ درصد مواد غذایی کشور در استان خوزستان تولید می‌شو

استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید کلزا در کشور است.

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان