Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر استفاده برخی اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان در محافل خبری و فضای مجازی منتشر شد که تلاش خبرنگار فارس برای راستی‌آزمایی این موضوع با عدم پاسخگویی برخی نهادهای مسؤول بی پاسخ ماند.

اما رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، استفاده برخی مدیران و اعضای شورای شهر آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعضا و مدیران شهرداری آبادان، توسط واکسن روسی «اسپوتنیک وی» خود را واکسینه و دوز نخست آن را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر فضای مجازی آبادان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین

تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه در پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به علت ممانعت از برپایی مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، شکایت دانش‌آموزان آمریکایی چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

دانش‌آموزان شاکی‌ تصریح کرده‌اند: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌، از سوی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان مراسم‌های خود را برپا کنند.

در شکایت دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» عنوان شده است: آزادی بیان سرکوب شده است زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند