Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فولاد ایران اعتقاد دارد، اگر این تیم در مصاف با السد قطر بدشانسی نمی‌آورد با دو یا سه گل پیروز می‌شد. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، زبیر نیک‌نفس که در دو دیدار گذشته فولاد جزو بازیکنان اصلی این تیم در دیدار برابر العین امارات و السد قطر بود به سؤالاتی درباره آخرین وضعیت سرخپوشان، دیدار برابر السد و بازی فردای این تیم برابر الوحدات اردن صحبت کرد:

* از بازی با السد قطر شروع کنیم؛ دیداری که عملکرد عالی فولاد در نهایت با برد همراه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی بود. السد پرمهره‌ترین تیم فوتبال آسیاست. عجیب نیست که بگوییم السد گران‌ترین تیم قاره است، اما همه دیدند که ما مقابل این تیم چه نمایشی ارائه کردیم. اگر شانس با ما یار بود می‌توانستیم با دو یا سه گل این تیم را ببریم.

موافقت AFC با درخواست فولادی‌ها/ زمین تمرین شاگردان نکونام تغییر کرد + عکس

 

آذری: امیدوارم نگاه عربستانی‌ها در میزبانی تغییر نکند/ پنجره فولاد را بستند و حالا کاسه چه کنم، چه کنم دست گرفته‌اند

* با برد برابر السد فقط دو دقیقه فاصله داشتید اما یک امتیاز هم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

با نمایشی که ارائه کردیم یک امتیاز برای السد بد نبود. آنها مدعی اصلی قهرمانی در آسیا هستند اما ما تمام فضاها را از حریف گرفتیم و با یک بازی منسجم نقاط قوت حریف را کنترل کردیم. اگر از فرصت‌هایی که به وجود می‌آوردیم به خوبی استفاده می‌کردیم سه امتیاز الان در حساب ما بود. در دقایق پایانی یک لحظه از دفاع غافل شدیم و همین باعث شد تا مجازات شویم و بازی برده را با تساوی عوض کنیم. فکر می‌کنم السدی‌ها باید از این تساوی شاد باشند. بودجه آنها چند برابر بودجه تیم ما بود و ما حتی نمی‌توانستیم از فرصت نقل‌وانتقالاتی‌ استفاده کنیم. با این حال با آنالیز و کار شبانه‌روزی که کادر فنی‌مان انجام داده بود زاویه تاریکی از این تیم برای ما وجود نداشت و همه چیز را درباره السد می‌دانستیم.

* البته تساوی در دیگر بازی شرایط یکسانی را در این گروه بین هر چهار تیم به وجود آورده است.

به هر حال این بازی به پایان رسید. نتیجه باید طور دیگری رقم می‌خورد و ما به خاطر نمایشی که ارائه کردیم و برتری‌مان از نتیجه راضی نیستیم. تا دقیقه پایانی جنگیدیم، با قلب‌مان بازی کردیم اما در نهایت قسمت نبود پیروز شویم. تلاش کردیم دستورات آقای نکونام را در تمام دقایق بازی اجرا کنیم تا هواداران‌مان به تیم‌شان افتخار کنند.

* تو به‌عنوان عضو تیمی که در دو بازی اخیر چشم‌های آسیا را به خود خیره کرده است دلیل این نمایش‌های اخیر تیم‌تان را چه می‌دانی؟

اگر بخواهم در یک کلمه بگویم، اتحاد و انسجام تیمی. تیم ما بسیار منسجم و متحد است. در فولاد رفاقت حرف اول و آخر را می‌زند. کل تیم حول محور سرمربی تیم متحد هستند. این ویژگی اصلی فولاد است و اگر دنبال دلیل موفقیت‌های اخیر فولاد در این یکی دو فصل هستید، باید بگویم به جز مسائل فنی، همین اتحاد تیم را به این شرایط رسانده است.

* اگر حرفی باقی مانده می‌شنویم.

از انرژی مثبت و دعای هواداران و مردم ایران ممنونیم. چیزی که می‌توانیم به آنها قول بدهیم این است که برای شادی آنها از جان مایه می‌گذاریم. با توجه به قدرت رقبا و  مشکلاتی که مثل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات داشتیم تنها قولی که می‌توانیم این است که مثل دو بازی قبل هر آنچه  در توان داریم، ارائه کنیم. پنج دیدار دشوار دیگری پیش رو داریم. آقای نکونام می‌گوید باید طوری بازی کنیم که وقتی بازی سوت پایان را می‌زند، جدا از نتیجه‌ای که کسب می‌شود سرمان را بالا بگیریم. اکنون تمام تمرکز و فکرمان روی دیدار بعدی برابر الوحدات اردن است تا بتوانیم یک نمایش خوب و کامل را ارائه کنیم و برای موفقیت و سه امتیاز بجنگیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899287

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • سقوط فولاد بعد از نکونام