Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@09:37:15 GMT

آمار کرونا امروز 27 فروردین 1400

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۶۹۹۹

به گزارش صدای ایران، بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه‌روز گذشته ۲۵ هزار و ۲۶۱ مورد جدید کووید۱۹درکشور شناسایی شد و متاسفانه ۳۲۸ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۹۴ هزار و ۱۳۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۶ هزار و ۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۶۱ هزار و  ۴۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

بر اساس این اطلاعیه، ۴۶۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۱۴ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۷۷۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،  تا کنون ۳۷۲ هزار و ۳۶۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۱۲ هزار و ۱۰۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۸۴ هزار و ۴۷۰ دُز رسید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آمار کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در گفتگو با بخش خبری ۱۴ با بیان اینکه امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه اشتقلال و پرسپولیس در فرابورس ایران به بخش غیر دولتی واگذار شد گفت:  سال ۱۴۰۰ دولت سیزدهم در شرایطی بر روی کار آمد که هر دو باشگاه به دلیل عدم رعایت  برخی از ضوابط کنفدارسیون  دچار محرومیت شده بودند که  در همان سال ۱۴۰۰ با  هماهنگی دستگاه‌ها و کارگروه اجرایی فی مابین وزارت ورزش و جوانان،   سازمان خصوصی وسازی، سازمان بورس و وزارت اقصاد تشکیل شد و اسنفد ماه اولین گام برداشته شد.

به گفته وی  در سه دوره واگذاری‌های انجام شده دولت‌های قبلی برای واگذاری این دو باشگاه تلاششان ناکام ماند.

او گفت: تا اسفند سال ۱۴۰۰،   ۴۰۰ هزار نفر از مردم و طرفداران اقدام برای  افزایش سرمایه کردند و از محل افزایش سرمایه  و با بورسی شدن سلب حق تقدم انجام شد و در سال ۱۴۰۱ سه مرتبه تلاش شد از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرآیند مالکیت انجام شود  که مشکلی برای  مراجع آسیایی صورت نگیرد و مالکیت باشگاه‌ها برای این مراجع مشخص شود، اما با توجه به پابان مهلت‌ای افی سی در انتهای سال گذشته از طریق مشارکت کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و کنسرسیومی  از ذیل پتروشیمی امروز صبح در فرابورس محقق شد.

خاندوزی بیان کرد: قیمت هر سهم طبق اطلاعاتی که در فرابورس اعلام شد ارزش نهایی سهام این دو باشگاه به ارزش تقریبی ۲ هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان،   برای استفلال سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس  امروز نهایی شد.

وزیر اقتصاد بیان کرد: با توجه به آنکه ۱۰ درصد معامله به صورت تسه نقدی و ۹۰ درصد اقساطی است بخش نقدی آن امروز قطعی شد و بخش اقساطی آن  در طی مهلت ۶ ماه هم از سوی بانک‌ها و هم از سوی شرکت‌های پتروشیمی باید پرداخت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان