Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امروز در خطبه‌های مجازی نمازجمعه این هفته ابرکوه با بیان اینکه در بحث مذاکره وین باید مدبرانه و بدون عجله پیش رفت، افزود: اتخاذ این راهبرد و حرف قطعی ایران ،  آمریکا را مجبور به واکنش و با اروپا تقسیم کار کرد، تا به نیابت از آنها اجلاس را با هدف تغییر میدان بازی به نفع آن کشور دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند،حالا که تشخیص مسوولان این است ،مذاکره شود، مذاکره نباید فرسایشی باشد ،افزود: معلوم است که هدف آمریکا طولانی کردن مذاکره تا خردادماه  و وصل آن به جریان انتخابات است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اظهارکرد: امروز با توجه به پشرفت های ایران در غنی سازی ، مسوولان سازمان تروریستی موساد احمقانه فکر می کنند با حقد و کینه به بخشی از دستگاه های برق غنی‌سازی در نظنز آسیب می رساند که اقدامی مذبوحانه است.

حسینی ادامه داد: اما وقتی دیدند در کمترین زمان ممکن تیرهای غیبی، مرکز جاسوسی این رژیم غاصب را در اربیل عراق هدف قرار داد، در برابر این اقتدار سریع عقب نشینی کردند ، می گویند ما قصد پاسخگویی نداریم!

وی همچنین به افزایش شیوع کرونا در ابرکوه اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان در بدترین حالت ممکن قرار گرفت .

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد:« ما گاهی به خاطر رنجش از یکدیگر و به دلیل توقع باهم قهر می کنیم  اما بدانیم که خدا هم گاهی با بندگان خلافکارش قهر می کند اما قهر خدا در قالب غضب نمایان می شود و اگر خدای ناکرده قهر و غضب خدا شامل حال بندگانش بشود،  فاتحه همه خوانده است.»

حسینی همچنین با اشاره به فضلیت ماه صیام ، افزود: رمضان ماه خدا و ماه خودسازی از طریق عبودیت و بندگی خدا و زمان خداگرایی و شیطان گریزی و دوره از خود رستن و به خدا پیوستن است.

وی ادامه داد: رمضان فرصت بزرگی را برای همه فراهم می کند تا به خودسازی و به اصلاح نقیصه های اخلاقی و رفتاری خود بپردازند و با بهره گیری از خطابه های امیرالمومنین (ع) و مناجات امام سجاد (ع)، در مسیر صعود به سمت خدا، و سقوط به دست و دامن شیطان پیدا نکنند.

حسینی اضافه کرد: این ماه شریف لحظه ها و ساعاتش باید برای ما فرصت و اغتنام باشد و بتوان به مهندسی نظام فرهنگ دینی در زندگی فردی و اجتماعی پرداخت.

وی اظهارکرد: این ماه نورانی که بهار قرآن است، می تواند تعیین کننده و رقم زننده سعادت زندگی دنیا و آخرت ما باشد و همگان  خصوصاً جوانان و نوجوانان که امید ما هستند یادگاران صالحی از ما باشند پیام نوآوری و شکوفایی معنوی و کسب معارف دینی را فرا گیرند و با تعمیق و گسترش فرهنگ دینی با غنای طبع به گسترش فرهنگ راستین اسلام ناب محمدی (ص) در جهان بپردازند.

در شرایط عادی نمازجمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت یزد برگزار می شود که به دلیل شیوع کرونا و قرمز شدن هشت شهرستان از ۱۰ شهرستان استان نماز جمعه در ۲ هفته متوالی در تمامی این مناطق لغو شد.  

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها برجام ویروس کرونا کووید-19 وحدت اسلامی ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه خطبه ها مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری پنجمین سالگرد برجام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام ویروس کرونا کووید 19 برجام ویروس کرونا کووید 19 وحدت اسلامی ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه خطبه ها مشارکت سیاسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جدید اسپیدتست/ وضعیت سرعت اینترنت ایران در جهان

به گزارش خبرآنلاین، در گزارش اسپیدتست برای ماه مارس 2024، میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در دنیا نسبت به گزارش قبلی افزایش یافته. میانگین سرعت اینترنت موبایل جهان از 51.17 مگابیت بر ثانیه، به 52.98 مگابیت بر ثانیه رسیده و میانگین سرعت اینترنت ثابت هم از 92.42 مگابیت بر ثانیه، به 93.28 مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در جهان، مارس 2024

سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران

طبق گزارش اسپیدتست برای مارس 2024، سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورمان افزایش یافته است. سرعت اینترنت ثابت در ماه مارس در ایران به 13.78 مگابیت بر ثانیه رسیده که نسبت به گزارش قبلی با سرعت 13.53 مگابیت بر ثانیه، کمی افزایش را تجربه کرده است. با وجود این افزایش سرعت، رتبه کشورمان تغییری نکرده و همچنان در رتبه 156ام جهان قرار داریم.

میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران، مارس 2024

سرعت اینترنت موبایل ایران در جدیدترین گزارش اسپیدتست افزایش داشته و از 34.71 مگابیت بر ثانیه در فوریه 2024، به 36.16 مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است. با وجود این، رتبه کشورمان کاهش یافته و حالا در رتبه 75ام جهان قرار داریم.

در سطح جهان، سنگاپور همچنان بالاترین سرعت اینترنت ثابت را ارائه می‌کند. میانگین سرعت اینترنت ثابت در این کشور برابر 284.13 مگابیت بر ثانیه است. در رتبه دوم، امارات متحده عربی با سه رتبه بهبود با میانگین سرعت 276.02 مگابیت بر ثانیه به‌چشم می‌خورد. در رتبه سوم هم هنگ‌کنگ با سرعت 274.26 مگابیت بر ثانیه قرار دارد.

سریع‌ترین اینترنت ثابت و موبایل در جهان، مارس 2024

در بخش اینترنت موبایل، قطر همچنان در رتبه اول قرار دارد. میانگین سرعت اینترنت موبایل در این کشور برابر 313.30 مگابیت بر ثانیه است. در رتبه دوم امارات متحده عربی با میانگین سرعت 296.00 مگابیت بر ثانیه و در رتبه سوم کویت با میانگین سرعت 228.64 مگابیت بر ثانیه به‌چشم می‌خورند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895797

دیگر خبرها

  • سریعترین خودروهای سه سیلندر که عملکردشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد (+عکس)
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است/ در صورت خرابکاری هسته‌ای به سرعت مقابله به‌مثل می‌کنیم
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • گزارش جدید اسپیدتست/ وضعیت سرعت اینترنت ایران در جهان
  • افزایش سرعت اینترنت ایران علیرغم کاهش رتبه