Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:07:22 GMT

آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۲۹۹

آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از اول اردیبهشت‌ماه خبر داد.

سرهنگ افشین مهرآفرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفظ محیط زیست و ایمنی عبور و مرور باید خودروهایی که چهار سال از ساخت‌شان می‌گذرد، دارای معاینه فنی معتبر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اعلام دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مبنی بر تسری کلیه سامانه‌های پلاک‌خوان جهت ثبت تخلف عدم داشتن معاینه فنی برای خودروهای مشمول، این سامانه برای دوربین‌های ترافیکی اهواز تعریف شده است.

مهرآفرین گفت: از اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، دوربین‌های سطح شهر اهواز خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه خواهند کرد به این ترتیب در فرصت باقی‌مانده مالکان این خودروها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید با مراجعه به مراکز معاینه فنی، نسبت به اخذ معاینه فنی معتبر اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان نیروی انتظامی پليس راهور معاينه فني معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار و ۸۱۷ کودک ۳ الی ۶ ساله طی سال ۱۴۰۲ در دماوند معاینه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن معادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تنبلی چشم در دماوند خبر داد.

معادی گفت: در سال ۱۴۰۲ غربالگری تنبلی چشم برای تعداد شش هزار و ۸۱۷ کودک انجام شده که از این تعداد کودک ۵۸۵ مورد مشکوک تشخیص داده شدند که پس از معاینات تکمیلی تعداد ۳۹ کودک آمبلیوپی تأیید و در حال درمان می‌باشند.

معادی افزود نظر به گستردگی جغرافیایی شهرستان و پراکندگی جمعیتی، اجرای طرح مذکور نیاز به یک اقدام جهادی داشت که بحمدالله نه تنها که این طرح بخوبی انجام شد، بلکه با یک همت عالی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، کودکانی که قبلاً معاینه نشده بودند نیز از این خدمات استفاده کردند.

کد خبر 6077713

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی در طرح ۷۲ ساعته
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان
  • ۶ هزار و ۸۱۷ کودک ۳ الی ۶ ساله طی سال ۱۴۰۲ در دماوند معاینه شدند
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۱۳۰۰ هکتار مزارع در عنبرآباد 
  • اعمال جریمه به صورت اتوماتیک در سامانه پلیس راهور
  • آغاز فروش خودروهای برقی از اردیبهشت+ جزئیات
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم / دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • تجمع خودجوش خوزستانی‌ها ‌در حمایت از تنبیه رژیم صهیونیست توسط سپاه پاسداران
  • (ویدئو) معاینه دو توله ببر سوماترایی نادری که در باغ وحش به دنیا آمدند