Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:08:22 GMT

چهار هزار و ۵۰۰ خودروی غیربومی در مازندران جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۳۴۲

چهار هزار و ۵۰۰ خودروی غیربومی در مازندران جریمه شدند

سرهنگ علیرضا قدمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ۵۷ نقطه مبادی ورودی به مازندران حضور دارند، افزود : افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند ، اعمال قانون و به مبدا بازگشت داده می‌شوند.

وی اظهار داشت : برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، جریمه ورود خودروهای غیربومی به مازندران در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز بابت هر شبانه‌ روز ۱۰ میلیون ریال و در مناطق دارای وضعیت نارنجی نیز پنج میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی با اعلام این که ارائه شناسنامه به تنهایی برای ورود به مازندران و بومی محسوب شدن کافی نیست ، گفت : افراد دارای خودروی پلاک غیربومی حتما باید از فرمانداری شهر محل سکونتشان یا بخشداری مجوز برای ورود به مازندران را داشته باشند تا اجازه ورود به استان به آنها داده شود.

فرمانده پلیس راه مازندران از تشدید محدودیت‌های کرونایی در مبادی ورودی خبر داد و افزود : گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس ، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه ، سه راهی تلمادره محور ساری - سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند و به خودروهای غیربومی فاقد مجوز لازم به هیچ عنوان اجازه ورود به استان نخواهند داد.

سرهنگ قدمی وضعیت تردد خودور در جاده‌های ارتباطی مازندران درزمان حاضر را عادی و روان توصیف کرد و گفت که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

برچسب‌ها جریمه خودرو ساری پلیس راهور ناجا مازندران خودرو جاده کندوان جریمه کرونا محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جریمه خودرو ساری پلیس راهور ناجا جریمه خودرو ساری پلیس راهور ناجا مازندران خودرو جاده کندوان جریمه کرونا محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور سوادکوه به مدت پنج روز به‌صورت مقطعی مسدود شد.

یدالله جهان‌تاب ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اینکه به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت سال جاری دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این محور به مدت پنج روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان اینکه محدودیت به صورت شبانه‌روزی است، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان‌پذیر است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران از رانندگان خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 746920

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور هراز
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان