Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:48:11 GMT

آزادسازی مجوز احداث مرغداری در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۳۷۲

آزادسازی مجوز احداث مرغداری در خراسان شمالی

عبدالله یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: مجوز احداث مرغداری با عنایت به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها حمایت بسیار خوبی از بخش تولید و پشتیبانی و رفع موانع تولید است.

وی گفت: کلیه متقاضیان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان که تمایل به احداث پرورش مرغ گوشتی و تخم‌گذار دارند، می‌توانند در صورت داشتن آب، زمین و سرمایه لازم ، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و دفاتر سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد و افزود: با توجه به کمبود درزمینهٔ پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخم‌گذار،با ارائه این مجوزها نیاز استان در تأمین گوشت مرغ در قالب زنجیره تولید رفع خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین درزمینهٔ پرورش مرغ تخم‌گذار نیز با توجه به کمبود، رشد خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی مقام معظم رهبری کشاورزی مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 10 هزار کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی نصب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، مدیر عامل این شرکت با بیان این که یکی از مهم ترین برنامه های این شرکت در سالی که گذشت نصب کنتور های هوشمند برای مشترکان بود، گفت: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی که برای مدیریت مصرف و هم چنین افزایش میزان رضایت مشترکان در استان صورت گرفت اجرا و نصب کنتورهای هوشمند بود که در همین راستا بیش از 10 هزار کنتور برق برای مشترکان نصب شد. "حسن چاهی" با بیان این که در سال جاری نیز با هدف مدیریت مصرف این هدف با جدیت دنبال می شود، افزود: با توجه به این که کنترل مصرف برق در ساختمان های اداری استان، برای پایداری شبکه برق استان بسیار حائز اهمیت بود، بیش از 93 درصد از کنتورهای آن ها به هوشمند تبدیل شد تا از راه دور پایش و مدیریت شود. وی هم چنین با بیان این که به منظور رصد مصرف کنتورهای واحدهای تولیدی و صنعتی بالغ بر 69 درصد کنتور های آنان هوشمند شده است، تاکید کرد: هم چنین علاوه بر آن 28 درصد کنتورهای مشترکین خانگی پر مصرف و تمامی کنتورهای مشترکین تجاری پر مصرف نیز هوشمند شده است. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان با بیان این که یکی از اولویت های این شرکت نصب و پیاده سازی سیستم های هوشمند و فرمان پذیر شبکه برق در استان است، تاکید کرد: با توجه به این که به سمت ورود جبهه گرمای زودرس به استان خواهیم رفت و هم چنین پیش بینی افزایش مصرف برق در کل کشور نسبت به سال گذشته، از همه مشترکانی که این شرکت را در تامین برق مستمر و پایدار یازی می کنند، قدردانی می کنیم./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق خواهد افتاد
  • ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی
  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • اجرای طرح نور در خراسان شمالی
  • بیش از 10 هزار کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی نصب شد
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در خراسان شمالی / ارتفاعات شاهجهان سفید پوش شد
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد
  • واگذاری قانونی مراتع به عشایر نباید به تاخیر بیفتد