Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:02:34 GMT

کاسیمیرو حریف مقابلش را نابود می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۳۷۶

کاسیمیرو حریف مقابلش را نابود می کند

نمایش کاسیمیرو در برابر لیورپول تحسین های جهانی را به دنبال داشت. او در پایان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در آنفیلد با نمایشی خوب و دفاعی منسجم توانست مانع گلزنی لیورپولی ها شود و با یک تساوی بدون گل و به لطف برتری 3-1 بازی رفت توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در این بازی نمی توان از نقش کاسیمیرو بی تفاوت گذشت. هافبک دفاعی برزیلی رئال که بسیاری او را در این پست بهترین می دانند، اکثر حملات قرمزها را ناکام گذاشت.

 

 

 

 

ریو فردیناند مدافع سابق یونایتد در مورد کاسیمیرو گفت:« او یک فوتبالیست فوق العاده عالی است و چرک و سرسختانه بازی می کند. چندین بار بازی هایش را از نزدیک دیده ام و برابر لیورپول هم عالی کار کرد. او می تواند در سخت ترین شرایط، بازیکن آزاد حریف را مهار کند. او نقش یک هافبک دفاعی را به بهترین شکلش بازی می کند. همیشه دوست دارید چنین بازیکنانی را در تیم تان داشته باشید.»

 

 

 

 

مایکل اوون ستاره سابق لیورپول، رئال و تیم ملی انگلیس نیز در توصیف کاسیمیرو گفت:« او در رئال غیر قابل جایگزین است. به بازیکنی مثل او در هر تیمی نیاز است. به خصوص وقتی برابر تیمی که شدیدا پرس می کند بازی می کنید، به بازیکنی مثل کاسیمیرو نیاز پیدا خواهید کرد. اولین پاس های او حریف مقابل را می کشد.»

مایکل اوون رئال مادرید لیورپول کاسمیرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل اوون رئال مادرید لیورپول کاسمیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امباپه با این دریبل دیدنی، مدافع حریف را نابود کرد (فیلم)
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد