Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:47:30 GMT

کرونا جان ۱۹ نفر دیگر را در استان همدان گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۵۵۲

کرونا جان ۱۹ نفر دیگر را در استان همدان گرفت

دکتر «محمد طاهری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲۶ مورد گزارش شده است.

به گفته وی، از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون ۴۴ هزار و ۵۰۳ نفر در استان همدان به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۲ هزار و ۵۲۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۱ هزار و ۹۸۲ مورد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۵ مورد بود که ۲۴۸ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۲۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۷۲ ، بهار ۷۰۲، تویسرکان ۸۰۳، رزن ۵۳۶، درگزین ۲۱۶، فامنین ۲۲۰ و کبودراهنگ ۷۸۳ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون۲ هزار و ۲۸۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۵۷۰ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۶۱۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، همه شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان اخبار کنکور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک چوپان در منطقه کرفس از توابع شهرستان درگزین جان خود را از دست داد.

فرشاد عبدالملکی افزود: عصر یکشنبه چوپان ۱۹ ساله در ارتفاعات اژدرآباد شهر کرفس مشغول به چرای گوسفندان بود که صاعقه به او برخورد کرد.

او همچنین گفت: یکی از همراهان که از دور شاهد این صحنه بود، پس از حضور در کنار این چوپان به فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس حاصل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این گزارش ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پزشکی اعلام شد و گروهی از افراد مستقر در پایگاه کرفس به محل حادثه اعزام و پس از ۴۰ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به محل حادثه، با جسد سوخته چوپان نوجوان مواجه شدند که از ناحیه پیشانی و صورت دچار سوختگی شدید شده بود.

جسد این فرد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

اداره‌کل هواشناسی استان همدان، برای امروز هم، بارش رگبار باران و رعد و برق در برخی از مناطق استان پیش بینی کرده است.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه