Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: آغاز غنی‌سازی 60درصدی و نصب هزار سانتریفیوژِ دیگر توسط ایران، یک پاسخ قاطع و مناسب است، تا کشور با دست پر بر سر میز مذاکره برود.

وی افزود: پاسخ سخت به خرابکاری ها و از بین بردن جریان نفوذ دو مطالبه مهم افکار عمومی بعد از خرابکاری اخیر در نطنز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز گفت: آمریکا در صدد است با کشاندن دولت عراق به جرگه هم‌پیمانان خود، به زعم باطل خودش، زیر پای ایران را خالی کند. کمک‌های وعده داده شده و نیز وعده تامین برق عراق و دیگر قراردادهای اقتصادی، در همین راستا تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: بایدن جهت فشار برای کوتاه آمدن ایران دست به یک عملیات ترکیبی چندضلعی زده که سفر نخست وزیر کره در این راستا ارزیابی می‌شود. 

آل هاشم تصریح کرد: برخی از کارشناسان بر این باورند آغاز بکار شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس در فروردین 1400 در ایران با اهداف سیاسی و انتخاباتى صورت گرفته و احتمال دارد برخی ها از این نرم افزار در نقش سایت های آتش بیار معرکه در فتنه 88  استفاده کنند.

وی گفت: ورود به شبکه های اجتماعی جدید که میدان دشمن است باید هوشمندانه پرقدرت و اثرگذار باشد نه تاثیر پذیر.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز اولویت و فوریت نیازهاى جامعه، ایجاد ثبات و امنیت در عرصه اقتصاد و تأمین نیازهای معیشتى است.

وی گفت: از جمله دستورات فردی پیامبر اکرم (ص) در خطبه شعبانیه به مسلمانان، یاد آوری آخرت، توبه به درگاه الهی، دعا، استغفار، سجده های طولانی، صلوات بر محمد و آل محمد، تلاوت قرآن در ماه رمضان است.

آل هاشم گفت: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور حماسه آفرینی‌های نیروهای زمینی هوایی دریایی و پدافندی ارتش در مبارزات انقلاب ، پس از انقلاب و دفاع مقدس است.

وی گفت: زمین یکی از شگفتی های آفرینش و بستر حیات پایدار است و روز زمین پاک، فرصتی برای تامل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی زمین است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: در روز زمین پاک، صرفه جویی در استفاده از کاغذ، مراعات در مصرف آب، مدیریت زباله باید بیشتر مورد توجه مردم باشد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه اجتماعی آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه عراق نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نطنز تحریم خبرگزاری فارس کلاب هاوس نخست وزیر کره سانتریفیوژ غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا می‌گوید: در عملیات تنبیهی علیه اسرائیل دنبال کشته گرفتن نبودیم.

بخش‌هایی از اظهارات وی به شرح زیر است:

آنچه در عملیات وعدۀ صادق اتفاق افتاد، اقدامی مشروع عقلانی و اخلاقی بود.

پس از حملۀ رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق ما به مجامع به بین‌المللی شکایت کردیم، اما افرادی که باید این اقدام را محکوم می‌کردند نه تنها این کار را انجام ندادند بلکه همکاری‌هایی را هم با این اقدام نشان دادند.

ما در شرایطی قرار داشتیم که رژیم صهیونیستی خود را با مانعی برای ادامۀ اقداماتش مشاهده نمی‌کرد و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت. به همین دلیل برای متوقف‌کردن روند ترور و جنایت از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر این عملیات طراحی شد.

اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ پیکر زن و کودک در این عملیات در اختیار داشته باشند، حتماً به‌دنبال فضاسازی علیه ما بودند لذا اقدامی که انجام گرفت برای گرفتن تلفات از دشمن نبود.

موشک هایپرسونیک را ما چند ماه پیش رونمایی کردیم، اما واقعیت این است که چند سال پیش به این فناوری رسیده‌ایم.

در عرصه‌های دیگر توانمندی‌هایی داریم که زمان رونمایی از آن‌ها فرانرسیده، اما اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم؛ چون آمادۀ استفاده است.

 به محضِ اینکه صهیونیست‌ها علیه خاک ایران خطایی کنند، پاسخ ما شروع خواهد شد.

ما هیچ محدودیتی نداریم و صهیونیست‌ها با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه خواهند شد. تاکتیک ما این‌بار متفاوت خواهد بود.

کتمان‌درمانی را انگلیسی‌ها به صهیونیست‌ها یاد داده‌اند.

برای همین است که صهیونیست‌ها مدعی هستند ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپاد را رهگیری کرده‌اند. ترامپ هم بعد از حملۀ ایران به عین‌الاسد گفت خسارت مختصر بوده و چند نفر ضربۀ مغزی شده‌اند. صهیونیست‌ها همین الگو را با روش دیگری دنبال می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شاهد سازمان‌یافته‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ علیه ایران هستیم
  • آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود
  • پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود
  • سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • در آغاز حمله سپاه به اسرائیل چرا ابتدا از پهپادهای انتحاری استفاده شد؟
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است