Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@13:46:13 GMT

اندوه وزیر راه از توقف پروژه‌های مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۷۹۸

اندوه وزیر راه از توقف پروژه‌های مسکن ملی

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد اسلامی با اشاره به توقف چند ماهه پروژه اقدام ملی مسکن واوان واقع در شهرستان اسلام‌شهر اظهار کرد: در یک سری از شهرهای کشور، به خاطر شرایطی که شهرداری‌ها و سایر نهادهایی که مرتبط بودند پیش آوردند، پروژه‌های مسکن در مراحلی متوقف شدند.

وی گفت: امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که دیگر گفتن این موضوعات سودی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی با یادآوری شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» و ضرورت عمل به آن تصریح کرد: امیدواریم از این به بعد دیگر کسی مزاحمتی برای این‌گونه پروژه‌ها ایجاد نکند و ساخت و تکمیل پروژه‌ها ادامه پیدا کنند.

وزیر راه و شهرسازی درباره میزان پروژه‌های متوقف شده طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور گفت: این‌گونه پروژه‌های متوقف مانده در سطح کشور کم هستند.

گفتنی است پروژه ۸۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن واوان که به دلیل برداشت متفاوت پیمانکار از قرارداد و موانعی که از سوی برخی نهادها ایجاد و متوقف شده بود، با دستور وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی آن مانع زدایی شد و به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، این پروژه در سه شیفت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

پربیننده ترین خانه های یک میلیاردی تهران کجاست؟ نگه‌داشتن خانه‌ خالی دیگر صرفه اقتصادی ندارد / شناسایی یک میلیون و ۳۰۰هزار واحد خالی یارانه قطع می‌شود؟ حواشی قانون مالیات بر خانه‌های خالی ایرانی‌ها حدود ۱۶۰۰خانه در ترکیه خریدند امکان ویرایش در سامانه املاک و اسکان فراهم می‌شود / جرایم مالیاتی صرفا مشمول واحدهای خالی خواهد بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن برجام پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس

ناصر رضایی گفت: این سند مالکیت تفکیک اراضی مربوط به پروژه‌های نهضت ملی شهرستان‌های بوانات، ارسنجان، زرین دشت و شیراز است.

او اضافه کرد: این اسناد تفکیکی اراضی واگذاری نهضت ملی مسکن به مردم هستند که پس از طرح در کارگروه‌های مربوطه تغییر کاربری و تفکیک شده و اسناد قطعات تفکیکی با همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: سند این اراضی به منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس
  • ۳۵۰۰سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحویل داده شد
  • تحویل اسناد مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن