Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ریگی از دورانی که در پدیده حضور داشت و بیشترین تعداد بازی در یک فصل را به خود اختصاص می‌داد کمتر دیده می‌شد ولی اثرگذاری‌اش در بازی تیمی کم نظیر بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسعود ریگی در فصل نوزدهم لیگ برتر هم پس از ۳، ۴ بازی اول که نیمکت نشین بود توانست با یک بار حضور در میدان دل آندره آ استراماچونی را ببرد و خودش را به مهره ثابت او تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین بازیکن در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ با ۷ حضور در ترکیب استقلال و ۶۱۰ دقیقه بازی برای تیمش یکی از بازیکنان ثابت استقلال به حساب آمد.

او پس از آن در لیگ برتر جاری هم از مجموع ۱۹ بازی در ۱۶ بازی و به مدت ۱۱۷۵ دقیقه حضور در ترکیب استقلال را تجربه کرد و در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ نیز به رغم اینکه فوتبالش به چشم نیامد یکی از بهترین بازیکنان استقلال در میانه زمین بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسعود ریگی استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید