Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد فرامرزی امروز در جمع فرماندهان رده‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گلستان اظهار کرد: در راستای امتثال امر و تحقق فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز مبعث مبنی بر مبارزه جوانان با نقشه دشمن برای قطع جریان تواصی در کشور، قرارگاه و هسته‌های تواصی دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان گلستان تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* امیدافزایی و مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات هدف قرارگاه  تواصی دانشجویی گلستان/ پرهیز از ورود مصداقی در انتخابات و تمرکز بر مقوله وحدت از موارد مهم مورد توجه قرارگاه است

هدف اصلی از تشکیل و فعالیت این قرارگاه و هسته‌های تواصی دانشجویی، تلاش برای افزایش امید در جامعه و تقویت انگیزه و اراده در مردم و نخبگان برای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ است.

مسوول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: در شرایط خاص کنونی و وضعیت دانشگاه‌ها ناشی از شیوع ویروس کرونا، دانشجویان بسیجی به عنوان افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن برای حفظ و تقویت زنجیره تواصی وارد صحنه شده و به نقش‌آفرینی موثر در تحولات مهم سیاسی و اجتماعی سال ۱۴۰۰ می‌پردازند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: پرهیز از ورود مصداقی در انتخابات و تلاش برای تمرکز بر مقوله وحدت و هم‌افزایی در عناصر و گروه‌های جبهه انقلاب از موارد مهم مورد توجه در قرارگاه و هسته‌های تواصی دانشجویی خواهد بود.
انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان رهبر معظم انقلاب گرگان دانشجویی گلستان مسوول بسیج دانشجویی گروه های جبهه انقلاب مشارکت حداکثری انتخاب آگاهانه انتخابات گلستان ستاد انتخابات گلستان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد