Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:53:34 GMT

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۹۵۱

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ابراز داشت: از بیست و یکم تا بیست و چهارم فروردین با توجه به محدودیت فعالیت مشاغل صنفی مربوط به گروه ۲، سه و چهار در مناطق دارای رنگ‌بندی قرمز کرونایی سه‌هزار و ۵۰۰ بازدید به وسیله بازرسان اصناف از واحد‌های صنفی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: از زمان آغاز بازرسی‌ها، هفت واحد غیر ضروری به دلیل بی‌توجهی به دستورالعمل‌های ممنوعیت فعالیت با اجرای حکم پلمب و ۱۰ واحد صنفی با تشکیل پرونده به اماکن برای اجرای حکم و پلمب معرفی شدند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان اظهار داشت: واحد‌های پلمب شده و در دست پلمب استان سمنان از آغاز هفته تا کنون در زمینه‌های مختلف مانند پوشاک، لوازم التحریر و فروش تلفن همراه فعالیت داشته‌اند.

برهانی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مبارزه با کرونا، تصریح کرد: فعالیت واحد‌های صنفی تعیین شده در گروه‌بندی یک و ۲ در مناطق نارنجی استان سمنان ممنوعیتی ندارد.

او ادامه داد: از هشت شهرستان استان سمنان، چهار شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که واحد‌های صنفی تعیین شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نباید در مدتی که شهر‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند فعالیت کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی محدودیت کرونایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد