Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@22:31:32 GMT

معرفی حریفان مرحله مقدماتی آزادکاران ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۹۵۴

مراسم قرعه‌کشی سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا، امروز (جمعه) در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح فردا (شنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرعه‌کشتی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند «علیرضا سرلک» در دور اول با «روزگلدی سیداف» از ترکمنستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان «دولت تمیرجان‌اف» از قزاقستان و «بیلال» از پاکستان می‌رود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم «مجید داستان» پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف راویندر از هند می‌رود. در این وزن ۹ کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، «مرتضی قیاسی» در دور نخست با «کریم حوجاکوف» از ترکمنستان مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور بعد به مصاف برنده میان «عادیل اوسپانوف» از قزاقستان و «علی بیک عثمان‌اف» از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم «امیرحسین حسینی» دور دور اول به مصاف کاران از هند می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان عبدالکریم از کویت و «سیرباز تالگات» از قزاقستان پیکار می‌کند. در این وزن ۱۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۳ کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، «مصطفی حسین‌خانی» در دور اول با «اختیار نوروزاف» از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان «سئونگ چول لی» از کره و «لو» سنگاپور از می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم «علی سوادکوهی» در دور نخست به مصاف «ریوکی یوشیدا» از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده دیدار میان «بوبور اسلام‌اف» از ازبکستان و «سایاکبای یوسوپوف» از قرقیزستان پیکار می‌کند. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، «حسن یزدانی» پس از استراحت در دور اول در دور دوم با «هایاتو ایشیگورو» از ژاپن کشتی می‌گیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم «کامران قاسم‌پور» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به دیدار برنده کشتی میان «ریوچی یامانکا» از ژاپن و سانجیت از هند می‌رود. در این وزن ۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، «علی شعبانی» پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتی میان «مین وون سئو» از کره‌جنوبی و «هارون آبید» از پاکستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم «امین طاهری» پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سارم از سوریه کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان «آیال لازاریف» از قرقیزستان و «دانگ هوان کیم» از کره‌جنوبی می‌رود. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

شنبه ۲۸ فروردین:
ساعت ۸:۳۰ تا ۹ وزن‌کشی ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ رقابت‌های مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۱ رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد

یکشنبه ۲۹ فروردین:
ساعت ۸:۳۰ تا ۹ وزن‌کشی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ رقابت‌های مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۱ رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

اختلاف ساعت ایران با قزاقستان ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۱:۳۰ به وقت قزاقستان ساعت ۱۰ به وقت ایران است. برچسب ها: قرعه‌کشی ، کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا ، قزاقستان ، حریفان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قرعه کشی کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا قزاقستان حریفان پس از استراحت در دور اول در دور دوم صورت پیروزی کیلوگرم کشتی آزادساعت حریف در دور بعد برنده کشتی میان مصاف برنده دور دوم کشتی می گیرد ۱۲۵ کیلوگرم کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد.


این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا شده است.

دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری با همراهی خدایی مربی سازنده کشتی ساری و وفایی نژاد پیشکسوت حوزه رسانه و ورزش شهرستان ساری از روند برگزاری ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بازدید کرد.

آزادکاران جوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در شرایط مناسب و مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

در این مرحله تمرینات متنوعی از جمله تمرینات هوازی و نیمه هوازی، آمادگی جسمانی، بدنسازی و کشتی زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود و این مرحله از اردو تا روز ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نفرات حاضر در این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در عربستان و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!