Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@05:57:48 GMT

نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس - الریان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۸۰۰۱

پرسپولیس با پیراهن اول خود به مصاف الریان خواهد رفت

نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس - الریان به اتمام رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در نشست هماهنگی مدیران برای بازی‌های روز دوم گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، مقرر شد پرسپولیس ایران در بازی فردا با لباس یکدست قرمز و الریان با لباس یک دست سفید در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست امروز از ساعت ۱۵ به وقت محلی (۱۴ به وقت تهران) به صورت آنلاین برگزار شد و در آن از طرف پرسپولیس، افشین پیروانی، مدیر تیم و امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، حضور داشتند.

در این جلسه علاوه بر رنگ پیراهن‌ها درباره برنامه بازی از خروج تیم‌ها از هتل تا لحظه خروج از ورزشگاه در پایان مسابقه، صحبت و گفتگو شد. در این نشست با توجه به ادامه اوج‌گیری کرونا در هندوستان، بر رعایت بیشتر و دقیق‌تر پروتکل‌ها در محل اقامت و در تمرین و مسابقه تیم‌ها، تاکید شد.

تیم‌های پرسپولیس و الریان ساعت ۲۱:۳۰ فردا شنبه در چارچوب دیدارهای روز دوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جواهرنعل نهرو گوا به مصاف یکدیگر خواهند رفت‌.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس داریوش مصطفوی در طرفداری: گفتند تختی را کشته اند، سه چهارم محبوبیتش به همین خاطر بود! فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد تحلیل فنی استقلال - الاهلی |‌ استراتژی های مناسب،‌ ریسک های به جا و تعویض های هدف دار! بکن باوئر: فلیک زودتر تکلیفش را روشن کند ساویچ یوفا را به "سیرک" تشبیه کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!