Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@04:48:03 GMT

ذوب آهن | تعطیلی تمرینات شاگردان مجتبی حسینی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۸۰۴۱

با تصمیم کادر فنی، تمرینات ذوب آهن تعطیل شد

تمرینات تیم ذوب آهن تا روز دوشنبه تعطیل شد.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به مصاف پدیده رفت و در این بازی بیرون خانه یک امتیاز به دست آورد.

با توجه به اینکه تاریخ مسابقه لیگ برتری ذوب‌آهن در هفته بیست و یکم به دلیل حضور پرسپولیس در بازی‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا هنوز مشخص نیست و از طرفی دیدار این تیم در جام حذفی مقابل استقلال نیز به دلیل حضور شاگردان فرهاد مجیدی در مرحله گروهی بازی‌های قاره‌ای به زمان دیگری موکول شده، مسابقه بعدی شاگردان مجتبی حسینی برابر استقلال، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر و روز  17 اردیبهشت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب وقفه‌ای 21 روزه دربرنامه تیم اصفهانی وجود دارد.

بازیکنان ذوب‌آهن با نظر سرمربی تیم از امروز به به استراحت می‌پردازند و سپس تمریناتشان را دو شنبه سی‌‌ام فروردین از سرگیری می‌کنند. با توجه به زمان زیادی که تا بازی بعدی سبزپوشان اصفهانی وجود دارد، کادرفنی این تیم به احتمال زیاد انجام بازی تدارکاتی را در برنامه‌های آماده سازی بازیکنان قرار می‌دهد.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس داریوش مصطفوی در طرفداری: گفتند تختی را کشته اند، سه چهارم محبوبیتش به همین خاطر بود! فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد تحلیل فنی استقلال - الاهلی |‌ استراتژی های مناسب،‌ ریسک های به جا و تعویض های هدف دار! بکن باوئر: فلیک زودتر تکلیفش را روشن کند ساویچ یوفا را به "سیرک" تشبیه کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت

به گزارش ورزش سه، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی استقلال در نیم فصل دوم، جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان بوده است که در بازی‌های این تیم باب ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهمی در نتایج آبی‌ها در دیدارهای گذشته داشته است. بازیکنی که با تغییر پست در سه دیدار اخیر، عملکرد بهتری را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین بود که ستاره ازبکستانی با گرفتن مرخصی چند روزه از جواد نکونام و مدیریت باشگاه، راهی امارات شد. از آنجایی که آبی‌ها در جام حذفی حضور نداشته و آخر هفته نیست مسابقه را برگزار نمی‌کنند با درخواست این بازیکن جهت سفر به دبی موافقت شد.

نکته جالب اینکه پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال شب گذشته به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

دیگر خبرها

  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)