Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر امور خارجه کشورمان امروز در وین با رؤسای سه هیأت اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) دیدار کرد و قرار است تا ساعتی دیگر نشست‌های جداگانه‌ای نیز میان وی و رؤسای هیأت‌های روسی و چینی برگزار شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه رایزنی‌های هیأت‌های ایران و 1+4 در وین، صبح امروز جمعه رؤسای سه هیأت اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) در جلسه‌ای مشترک با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره‌کننده کشورمان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز نشست دیگری میان دکتر عراقچی و انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.

قرار است عصر امروز نشست‌های جداگانه‌ای میان دکتر عراقچی و رؤسای هیأت‌های روسی و چینی برگزار شود.

همزمان با دیدارهای دو و چندجانبه در سطح روسای هیأت‌ها، نشست‌های فنی در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم‌ها و مسائل هسته‌‌ای نیز ادامه دارد.

با ادامه گفت‌وگوها در وین، تجمعات اعضای گروهک‌های ضدانقلاب از جمله گروهک‌های منافقین و سلطنت‌طلب در برابر محل گرندهتل وین ادامه دارد.

حاضرین در این تجمعات، با سر دادن شعارهای هتاکانه، توقف گفت‌وگوها و خودداری از رفع تحریم‌های ایران را خواستار شده‌اند.

عراقچی: تحریم‌های جدید اروپا به معنای تضعیف گفتگوهای هسته‌ای استعراقچی: جلسه بسیار جدی و چالشی بود/ حادثه نطنز چیزی نیست که بتوان به آسانی از کنارش گذشتعراقچی: مذاکرات فرسایشی شود متوقفش می‌کنیمرایزنی عراقچی با نماینده روسیه در ویندیدار رئیس هیئت چینی با عراقچی در وین

انتهای پیام/.

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار روسیه اتحادیه اروپا برجام وزارت خارجه اخبار چین اخبار روسیه اتحادیه اروپا برجام وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد

به گزارش همشری آنلاین اتفاقات اخیر باعث شد خمز که در کنفرانس خبری اعلام کرده بود قصد استعفا ندارد، تراکتور را ترک کند. سعید مظفری‌زاده‌، مدیر ورزشی باشگاه تراکتور در مورد برنامه‌های این تیم پس از جدایی خمز گفت: «هنوز نمی‌دانیم چه برنامه‌ای در پیش داریم و فعلا با کادر ایرانی‌مان تمرینات را پیگیری می‌کنیم. البته محمد نصرتی استعفایی داده بود که هنوز با این استعفا موافقت نشده و صحبتی در موردش نکردیم. با شرایطی هم که پیش آمده قطعا با استعفای او موافقت نمی‌شود.

درنتیجه با توجه به اینکه در مقطع حساسی هستیم با کادر ایرانی تمرینات را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بدون دردسر و مشکل به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.» وی در مورد گزینه‌های جانشینی خمز و اسامی همچون فرهادمجیدی، محمد ربیعی و مخصوصا یحیی‌ گل‌محمدی گفت: «به‌هیچ‌عنوان هیچ‌یک از این اسامی را تایید نمی‌کنم. برخلاف شایعات، چون ما نمی‌خواستیم با خمز قطع همکاری کنیم با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده بودیم. وقتی هدف‌مان ادامه همکاری با این مربی بود چرا باید با مربی دیگری وارد مذاکره شویم. اتفاقی که باعث جدایی خمز شد در همین ۴۸ ساعت اخیر رخ داد. پیش از این در جلسه‌ای که با هم داشتیم هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری داشتیم، از این رو برای ادامه هفته برنامه‌ریزی کرده بودیم اما اتفاقاتی افتاد و او ترجیح داد در کنار خانواده‌اش باشد و مجبوریم به نظر او احترام بگذاریم. برای ادامه کار منتظریم تا گروه فنی به باشگاه ملحق شوند و برای ادامه کار تصمیم‌گیری کنیم. تا قبل از این ۴۸ ساعت ما حتی برنامه تمرینی را هم اعلام کرده بودیم. هدف ما این است که بدون وقفه به کارمان ادامه دهیم؛ چراکه بازی‌های حساسی داریم و نمی‌خواهیم تیم وارد حاشیه شود.»

کد خبر 844804 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • اتمام حجت یک مقام ارشد سپاه با اسرائیل
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • برخی اسم هر نوع مذاکره‌ای را دیپلماسی التماسی گذاشته‌اند
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • واکنش مهم سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به تهدیدات اسرائیل
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود