Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@01:45:17 GMT

توقیف موتورسیکلت سنگین قاچاق در ساوه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۸۱۰۸

توقیف موتورسیکلت سنگین قاچاق در ساوه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی بااعلام این خبرگفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان در انجام تحقیقاتی از استفاده فردی از یک دستگاه موتورسیکلت سنگین لوکس قاچاق مطلع شدند.

او افزود: در تحقیقات پلیس محل نگهداری موتورسیکلت مشخص و در هماهنگی با مرجع قضائی، این وسیله نقلیه قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: در ارزیابی انجام شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان، قیمت این موتورسیکلت به مبلغ ۷ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهاي پيام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتورسیکلت موتور سنگین قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، مأموران پاسگاه انتظامی معصومیه در حین گشت زنی دو دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ معیریان افزود: با اقدام به موقع پلیس هر دو خودرو توقیف و در بازرسی از آنها تعداد ۳۴ بسته آدامس، شش کارتن نوشابه انرژی زا، پنج کارتن چیپس، تعداد ۱۳۰ بسته کاپوچینو، هزار و ۵۰۴ قوطی جوهر ویپ خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی، کشف شد.
او با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: هر دو راننده خودرو در این رابطه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد