Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره آرژانتینی کاتالان ها برای تمدید قرارداد با این باشگاه باید به طور موقت دستمزد خود را کاهش دهد.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و 33 ساله باشگاه بارسلونا تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رادیو کاتالونیا، خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه بارسلونا پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به لیونل مسی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که مسی این پیشنهاد را بپذیرد، دستمزدش کاهش خواهد یافت اما در صورتی که وضعیت مالی باشگاه بارسلونا بهبود پیدا کند، دستمزد او مجددا افزایش پیدا خواهد کرد. این فوق ستاره آرژانتینی هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس داریوش مصطفوی در طرفداری: گفتند تختی را کشته اند، سه چهارم محبوبیتش به همین خاطر بود! فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد تحلیل فنی استقلال - الاهلی |‌ استراتژی های مناسب،‌ ریسک های به جا و تعویض های هدف دار! بکن باوئر: فلیک زودتر تکلیفش را روشن کند ساویچ یوفا را به "سیرک" تشبیه کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت