Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت «کوره»، تیم فوتبال الاهلی عربستان با قبول شکست ۲-۵ برابر استقلال ایران در گروه C لیگ قهرمانان آسیا، مجموعه‌ای از اعداد و آمار منفی را ثبت کرد که این تیم در طول تاریخ خود ثبت نکرده بود:

* الاهلی برای نخستین بار در تاریخ خود در ۹ مسابقه متوالی پیروز نشد (دو تساوی و ۶ شکست در لیگ عربستان و یک باخت در لیگ قهرمانان آسیا).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* این اولین بار در تاریخ باشگاه الاهلی بود که در یک بازی آسیایی ۵ گل دریافت کرد.

* الاهلی برای بار نخست در ۹ مسابقه متوالی ۲۴ گل دریافت کرد که شامل ۱۹ گل در هشت مسابقه اخیر لیگ عربستان و پنج گل در بازی آسیایی است.

* اولین بار است که تیم الاهلی هفت باخت متوالی را تجربه می‌کند.

کد خبر 5190439 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: الاهلی عربستان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مهدی طارمی تیم فوتبال فولاد خوزستان الاهلی عربستان تیم فوتبال الوحده امارات قهرمانی آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پورتو لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع حریف استقلال رباط داد

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در حالی باید روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود و دیدار سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر خواهد داشت که در آستانه این بازی با بدشانسی بزرگی مواجه شد و مدافع میانی بلند قامت خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

امیر شبانی که در نقل و انتقالات زمستانی پس از فسخ قراردادش با پیکان تصمیم به حضور در شمس‌آذر قزوین گرفت و در دیدارهای اخیرشان در ترکیب بود، به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد و با این شرایط حداقل 6 ماه از میادین دور شد.

این مدافع 25 ساله که در دور برگشت لیگ برتر در 6 مسابقه برای شمس‌آذر قزوین به میدان رفت، در دیدار اخیرشان مقابل فولاد خوزستان به دلیل آسیب دیدگی در زمان فرود روی زمین نتوانست به بازی ادامه بدهد و در دقیقه 58 با برانکارد از زمین بیرون آمد و حالا مشخص شد با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

شبانی که تجربه بازی در پارس جنوبی جم، فجر شهید سپاسی، ذوب‌آهن و پیکان را هم دارد، پس از انجام 6 مسابقه برای شمس‌آذر قزوین از ادامه حضور در لیگ برتر محروم شد.

دیگر خبرها

  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • فیلم/ اولین گفت‌وگو با زورگیران بزرگراه صدر
  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • اولین تصاویر از پرواز پهپاد ناشناس در آسمان