Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@02:37:36 GMT

حسن یزدانی با ایشیگورو ژاپنی کشتی می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۸۵۴۲

با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا، هر 10 کشتی گیر ایرانی حاضر در این رقابتها حریفان خود را شناختند و حالا نوبت آغاز کشتی ها در آلماتی قزاقستان است

رقابتهای 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی آسیا ساعت 10 صبح شنبه (فردا) به وقت تهران در آلماتی قزاقستان آغاز می شود.

 به گزارش طرفداری، در اولین روز این رقابتها، کشتی گیران اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 روی تشک می روند و روز یکشنبه نوبت به اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلو می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با ترکیب علیرضا سرلک (57) مجید داستان (61) مرتضی قیاسی (65) امیر حسین حسینی (70) مصطفی حسین خانی (74) علی سوادکوهی (79) حسن یزدانی (86) کامران قاسمپور (92) علی شعبانی (97) و امین طاهری (125) در آلماتی قزاقستان حضور دارد. هر 10 کشتی گیر امروز رقیبان خود را شناختند.

کشتی های 5 وزن اول؛ شنبه

فردا (شنبه) از ساعت 10 صبح، کشتی گیران 5 وزن اول روی تشک می روند. ابتدا مراسم وزن کشی اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 انجام می شود و سپس نوبت صبح به کشتی های مقدماتی و شانس مجدد اختصاص دارد و در نوبت بعدازظهر کشتی های فینال و رده بندی برگزار خواهد شد.

 در 57 کیلو که 12 شرکت کننده دارد، کشتی اول سرلک با روزگلدی سیدف ترکمنستانی است و نماینده ایران با غلبه بر این کشتی گیر، به مصاف برنده مسابقه قزاقستان (دولت تمیرجان) و پاکستان (بلال) می رود.

در 65 کیلو هم با 11 شرکت کننده، مرتضی قیاسی با ترکمنستان هم قرعه شده و در اولین کشتی به مصاف کریم حوجاکوف می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده اوسپانوف قزاق و عثمان اف قرقیز کشتی می گیرد.

در 70 کیلو که 10 شرکت کننده دارد، امیرحسین حسینی کارش را با کشتی مقابل کاران هندی شروع می کند و در صورت کسب پیروزی، احتمالا با سرباز تالگات قزاق روبرو می شود. کشتی گیر قزاق در دور اول با عبدالکریم از کویت مبارزه می کند.

در وزن 79 کیلو، 11 کشتی گیر حضور دارند و علی سوادکوهی نماینده ایران ابتدا با یوشیدا ژاپنی کشتی می گیرد و برنده این کشتی، برنده رقابت بوبور اسلام اف از ازبکستان و سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان را ملاقات می کند.

در وزن 97 کیلو با 11 شرکت کننده، علی شعبانی دور اول قرعه استراحت دارد و منتظر برنده کشتی مین وون سئو از کره جنوبی و هارون آبید از پاکستان می ماند.

کشتی های 5 وزن دوم؛ یکشنبه

یکشنبه نوبت به کشتی های 5 وزن دوم می رسد. باز هم باتدا وزن کشی و سپس صبح و ظهر دور مقدماتی و گروه بازنده ها و عصر هم فینال و رده بندی و توزیع مدال...

در 61 کیلو با حضور 9 کشتی گیر، مجید داستان دور اول استراحت می کند و دور دوم به مصاف راویندر هندی می رود که او هم در دور اول قرعه استراحت نصیبش شده است.

در وزن 74 کیلو که با 13 شرکت کننده شلوغ ترین وزن است، مصطفی حسین خانی ابتدا با اختیار نوروز اف ازبک کشتی می گیرد و برنده این کشتی، سئونگ چون لی کره ای را ملاقات خواهد کرد. نماینده کره هم در دور اول با لو از سنگاپور روی تشک می رود. 

در وزن 86 کیل که 11 نفر حضور دارند، حسن یزدانی برای کسب آمادگی بیشتر روی تشک می رود. یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هایاتو ایشیگورو از ژاپن کشتی می گیرد. ایشیگورو دارنده مدال طلای وزن 79 کیلو در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان (2018 اسلوونی) و دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان (2019) در وزن 86 کیلوگرم است.

در وزن 92 کیلو و در حضور تنها 9 کشتی گیر، کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست، به دیدار برنده کشتی ریوچی یامانکا از ژاپن و سانجیت از هند می رود.

در وزن 125 کیلو که 11 کشتی گیر شرکت کرده اند، امین طاهری پس از استراحت در دور اول، با سارم از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی آیال لازاریف از قرقیزستان و دانگ هوان کیم از کره جنوبی می رود. 

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس داریوش مصطفوی در طرفداری: گفتند تختی را کشته اند، سه چهارم محبوبیتش به همین خاطر بود! فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد تحلیل فنی استقلال - الاهلی |‌ استراتژی های مناسب،‌ ریسک های به جا و تعویض های هدف دار! بکن باوئر: فلیک زودتر تکلیفش را روشن کند ساویچ یوفا را به "سیرک" تشبیه کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کشتی می گیرد شرکت کننده دور اول روی تشک کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از دو روز دیگر شروع می شود.

طرفداری | هشتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

پس از کناره‌گیری احسان لشگری از مربیگری تیم ملی کشتی آزاد، احسان امینی مربی سابق تیم ملی که پس از مدت کمی همکاری با محسن کاوه از مربیگری تیم ملی کنار کشیده بود، بار دیگر به جمع کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

همچنین کامران قاسمپور که قرار است به وزن ۸۶ کیلوگرم برود، اینبار نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم به تیم ملی دعوت شده است و حسن یزدانی نیز پس از مدت‌ها دوری از تمرینات به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی زاده (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مومنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • آشنایی با کشتی گیری که دیوید تیلور را نابود کرد!
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!
  • با حسن یزدانی چه کنیم؟
  • دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • آقای «جدی می‌فرمایید»:دیدید گفتم!
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه