Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : علی رغم همه محدودیت ها و مشکلات بین المللی و داخلی و شیوع گسترده بیماری کرونا در سال 99، بخش تولید توانست با توجه به این شرایط ، کارنامه قابل قبولی دریافت کند.
دکتر سعید زرندی گفت: از 36 کالای اصلی و منتخب بخش صنعت و معدن که بیشترین سهم را در تولید دارند 25 محصول اصلی و استراتژیک با رشد تولید مواجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون طرح و برنامه وزارت صمت در ادامه افزود: انواع خودرو سواری با بیش از 900 هزار دستگاه و رشد 19 درصدی، شمش آلومینیوم با 446 هزار تن با رشد 55 درصدی ، فولاد خام با 28 میلیون تن با رشد 7 درصدی ، سیمان با تولید نزدیک به 70 میلیون تن با رشد 12 درصدی ، ماشین لباسشویی با تولید 1 میلیون و 120 هزار دستگاه با رشد 51 درصدی، نئوپان با تولید 790هزار متر مکعب با رشد 10 درصدی ، روغن صنعتی با تولید 668 هزار تن با رشد 6 درصدی ، لاستیک خودرو با تولید 278 هرار تن با رشد 20 درصدی، کاتد مس با تولید 290 هزار تن با رشد 14 درصدی و شیشه با تولید بیش از 1 میلیون و 150 هزار تن با رشد 2 درصدی بخشی از موفقیت های تولید بوده اند.
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت تصریح کرد: کاغذ ، سموم دفع آفات نباتی، چرم ، اکتروموتور، آلومینا بخشی از مصولاتی است که در سال 99 با کاهش تولید مواجه بودند.
زرندی در ادامه گزارش خود از عملکرد سال 99 توضیح داد: 7 هزار و 473 واحد جدید در سال گذشته به بهره برداری رسیده اند که بیش از 10 درصد رشد نسبت به سال 98 دارد و با 23 درصد رشد در اشتغال زایی به عدد 142 هزار نفر رسید.
وی گفت : در سال گذشته665 هزار مجوز صنفی با رشد 58 درصد، 590 هزار گواهی امضای الکترونیکی با رشد 224 درصدی و 33 هزار نماد اعتماد الکترونیکی با رشد 150 درصدی صادر شده است.
معاون طرح و برنامه افزود: در سال 99 بیش از 680 پروانه بهره برداری معدن با 18 درصد رشد صادر شده است.
شاتا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون طرح و برنامه هزار تن با رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی

رحمتی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گفت: امسال برای تحقق شعار سال تامین مواد اولیه و تسهیلات مورد نیاز تولید از اولویت‌های اجرایی صمت است.

وی با تاکید بر افزایش ۱۲ درصدی تولید محصولات صنعتی در مجموع افزود: چهارمحال و بختیاری در یک سال اخیر با تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی شاهد رشد شش درصدی این کالا و در زمینه لوازم خانگی ۲۵ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید

۲۹۰ میلیون دلار کالا وارد چهارمحال و بختیاری شد

رحمتی اضافه کرد: این استان با تولید نزدیک به ۱۰ میلیون مترمربع چادر مشکی ۱۹ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی تولید نخ پلی استر و ۸ درصدی روغن نباتی گفت: رشد در حوزه صنعت بیانگر رونق تولید است.

رحمتی ادامه داد: با افزایش ۲۷ درصدی استخراج مواد معدنی، وصول حقوقی دولتی معادن هم ۹۲ درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی