Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام یوفا، گل تماشایی و فوق‌العاده «مهدی طارمی» به چلسی به عنوان برترین گل دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، مهاجم لژیونر فوتبال کشورمان بامداد پنجشنبه در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده بازی پورتو و چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با یک ضربه برگردان زیبا گلزنی کرد و تیمش را به پیروزی یک بر صفر رساند اما این گل برای صعود پورتو کافی نبود، زیرا چلسی در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام یوفا، گل تماشایی و فوق‌العاده «مهدی طارمی» به چلسی به عنوان برترین گل دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: گل طارمی نامزد برترین گل هفته لیگ قهرمانان اروپا اعلام تارخ مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دایی، جهانبخش، طارمی، سه ضلعی ایرانی علیه چلسی گزارش عربی از گل قیچی طارمی(فیلم) کاش «بحرین» هم برای طارمی مثل «چلسی» باشد! لینک کوتاه: asriran.com/003Got

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نهایی لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توماس توخل در رختکن بایرن مونیخ پس از غلبه بر آرسنال / عکس

بعد از مدت ها، لبخند به چهره توخل برگشت.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ باواریایی ها به پایان رسید. شاگردان توماس توخل در مجموع با برتری ۳-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. توماس توخل که پس از ناکامی در کسب بوندسلیگا و جام حذفی آلمان، فشار زیادی را تحمل می کند و در پایان فصل به همکاری خود با بایرن مونیخ خاتمه می دهد، امیدوار است با فتح لیگ قهرمانان اروپا، مونیخ را با خاطره ای خوش ترک کند. او بعد از صعود به نیمه نهایی در رختکن بسیار خوشحال بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • 4 گل برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • خوشحالی توماس توخل در رختکن بایرن مونیخ پس از غلبه بر آرسنال / عکس
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال