Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن ۱۲ نفر دی،دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، خبر داد.

وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزییات این حادثه، گفت: ظهر جمعه، بیست و هفتم فروردین ماه، برخورد چهار دستگاه خودروی سواری در محور "خواجه-ورزقان" هشت مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام سه دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌ هریس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه و انتقال مصدومان به بیمارستان سینا و امام رضا (ع) تبریز، خبر داد.

وی از وقوع حادثه دیگری در فاز یک سهند خبر داد و گفت: برخورد خودروی پژو با یک دستگاه خودروی L90 چهار مصدوم برجای گذاشت.

شادی‌نیا در بخش پایانی سخنانش از انتقال سه مصدوم حادثه به بیمارستان‌های امام رضا (ع) و یک مصدوم حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو، خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حادثه تصادف آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس حامل شهروندان لنگرودی در استان البرز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید معدنچی در گفتگوی تلفنی به خبرنگار صدا و سیمای گیلان گفت: بر اثر واژگونی خودروی حامل ۲۴ شهروند لنگرودی در اتوبان لاین جنوبی ینگی امام ، حدود ساعت ۵ بامداد در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز ، ۱۲ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی با اشاره به حضور همه نیرو‌های امدادی و عملیاتی برای کمک به حادثه دیدگان شامل هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، پلیس راه و پلیس راهور برای کمک به مصدومان این حادثه، افزود: ۴ نفر از مصدومان به کمک امدادگران هلال احمر و ۸ مصدوم دیگر پس از اقدامات درمانی اولیه با همراهی نیرو‌های اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق شهر هشتگرد در این استان منتقل شدند.

این اتوبوس از شهر لنگرود به سمت تهران حرکت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • حادثه رانندگی با ۸ مصدوم در جاده مراغه به هشترود
  • واژگونی اتوبوس حامل شهروندان لنگرودی در استان البرز