Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر جمعه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های این نهاد انقلابی، اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای بیشترین تعداد فقیر است و آمارهای کمیته امداد هم موید این موضوع است و به همین دلیل انتظار می‌رود شاهد خدمات مناسبی در این شهرستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان از داشتن دریا، نفت و گاز و صنایع بزرگ بی‌بهره است، اضافه کرد: همین موضوع باعث افزایش بیکاری و به تبع آن افزایش فقر در شهرستان شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیته امداد در حوزه اشتغال کارهای بزرگی انجام داده است که امیدواریم با تداوم این روند شاهد رفع مشکلات بیکاری جوانان باشیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب کمیته امداد در اجرای نهضت ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان تاکید کرد: انتظار داریم با تلاش همه مسئولان ذیربط، تامین مسکن نیازمندان شهرستان دشتستان تسهیل شود.

رضایی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری و بانک‌ها باید در این مسیر تسهیل‌گری کنند و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل نیازمندان استفاده شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات اقشار محروم و مستضعف در این شهرستان را نداشتن کولر و یخچال دانست و بیان کرد: با توجه به گرانی های سال‌های اخیر خرید کولر و یخچال برای بسیاری از خانواده ها میسر نیست لذا باید در آستانه فصل گرم سال، پویش تامین کولر برای نیازمندان در دشتستان راه‌اندازی شود.

کد خبر 5190445

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی دشتستان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نماینده دشتستان در مجلس شهرستان دشتستان کولر گازی یخچال ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک شهرستان کرج کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم