Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان هانسی فلیک و اولیور گلاسنر مقابل یکدیگر قرار می گیرند

در هفته بیست و نهم فصل 21-2020 بوندسلیگا آلمان، تیم های وولفسبورگ و بایرن مونیخ مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی وولفسبورگ و بایرن مونیخ:

اطلاعات بازی وولفسبورگ و بایرن مونیخ تاریخ برگزاری: شنبه، 28 فروردین 1399 (17 آوریل 2021) ساعت برگزاری: 18:00 به وقت تهران مکان برگزاری: فولکس واگن آرنا، وولفسبورگ بررسی وضعیت تیم های وولفسبورگ و بایرن مونیخ بایرن مونیخ که این روزها با بدشانسی و مصدومان متعددی روبرو شد، به تلخی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حذف از اروپا و البته شایعات ادامه دار پیرامون آینده هانسی فلیک باعث شده جو این روزهای اردوی باواریا، کمی متشنج باشد. با این حال بایرن مونیخ روی کسب تنها هدف باقی مانده اش در این فصل برای قهرمانی در بوندسلیگا متمرکز است و در این مسیر، یک هفته سرنوشت ساز با دو بازی نسبتا مشکل را پیش رو دارد. وولفسبورگ تحت هدایت اولیور گلاسنر یکی از منسجم ترین تیم های این فصل اروپا بوده و آن ها پس از چندین سال، در آستانه بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند. وولفسبورگ مدت هاست که نتوانسته بایرن مونیخ را شکست دهد اما فرم خوب آن ها و البته مشکلات کنونی بایرن مونیخ، فرصت خوبی را به گرگ های میزبان می دهد تا شانس خوبی برای شکست صدرنشین داشته باشند. بایرن مونیخ هم می داند که بازی مقابل وولفسبورگ دشوار است و اگر آن ها لغزش داشته باشند، لایپزیش آماده نزدیک شدن به صدر جدول است. از این رو انتظار می رود این مسابقه، جذاب و در راه تعیین رده های بالای جدول در پایان فصل، سرنوشت ساز باشد. 

کنفرانس خبری سرمربی بایرن مونیخ

هانسی فلیک: حذف از لیگ قهرمانان؟ زندگی جریان دارد و باید قهرمانی بوندسلیگا را قطعی کنیم

ترکیب احتمالی وولفسبورگ و بایرن مونیخ

وولفسبورگ (1-3-2-4): کاستیلس | ام بابو، لاکروا، بروکس، روسیون | اشلاگر، گرهارت | باکو، فیلیپ، برکالو | وخهورشت

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | پاوار، بواتنگ، آلابا، دیویس | خاوی مارتینز، کیمیش | کومان، مولر، سانه | چوپو موتینگ

غایبان وولفسبورگ و بایرن مونیخ

وولفسبورگ: رناتو استفن، جاشوا گیلاووگی (مصدوم) مکس آرنولد (محروم)

بایرن مونیخ: نیکلاس زوله، کورنتن تولیسو، مارک روکا، داگلاس کاستا، روبرت لواندوفسکی (مصدوم) سرژ گنابری (ابتلا به کرونا)

جایگاه وولفسبورگ و بایرن مونیخ در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 بایرن مونیخ 20 5 3 80 36 44 65 3 وولفسبورگ 15 9 4 49 26 23 54 رویارویی های پیشین وولفسبورگ و بایرن مونیخ برتری مطلق باواریایی ها

 

بهترین بازیکنان وولفسبورگ و بایرن مونیخ از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز وولفسبورگ ووت وخهورشت (7.36) ووت وخهورشت (18) ووت وخهورشت (7) بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی (8.05)) روبرت لواندوفسکی (35) توماس مولر (16) نکات آماری بازی وولفسبورگ و بایرن مونیخ وولفسبورگ در 11 بازی اخیرش مقابل بایرن مونیخ پیروز نشده است وولفسبورگ در 13 بازی خانگی اخیرش در بوندسلیگا شکست نخورده است وولفسبورگ 54 امتیازی همین حالا نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری کسب کرده است (فصل گذشته 49 امتیاز) وولفسبورگ این فصل 13 بار موفق به کلین شیت شده است بایرن مونیخ 6 بازی خارج خانه اخیرش مقابل وولفسبورگ را برده است بایرن مونیخ در 8 بازی اخیرش مقابل وولفسبورگ حداقل 2 گل به این تیم زده است پیش بینی هواسکورد

وولفسبورگ 1-1 بایرن مونیخ

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس نادر دست نشان درگذشت | شهر خسته عزادار شد؛ نساجی رخت سیاه پوشید داریوش مصطفوی در طرفداری: گفتند تختی را کشته اند، سه چهارم محبوبیتش به همین خاطر بود! فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد پل پوگبا: سولسشر بر خلاف مورینیو با بازیکنان خود جدال نمی کند لیونل مسی | در صورت پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا، دستمزدش کاهش می یابد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وولفسبورگ و بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و این تصمیم قطعی است.

مکس ایبرل، مدیرورزشی بایرن مونیخ، اخیرا تایید کرده بود آن‌ها به انتخاب مربی جدید بسیار نزدیک هستند. در هفته گذشته نام زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدی بایرن مطرح شده بود و به تازگی نام رالف رانگنیک هم اعلام شد.

رانگنیک در حال حاضر سرمربی تیم ملی اتریش است و پیش از این با باشگاه لایپزیش در آلمان سابقه همکاری داشت. شناخت او از فوتبال آلمان به عنوان یک فاکتور مهم برای بایرن در نظر گرفته می‌شود.

رالف رانگنیک درمورد شایعات پیرامون انتقالش به بایرن مونیخ گفت:"تماسی از بایرن وجود داشت و من آن را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم. تمرکزم روی تیم ملی اتریش است. کاملا روی یورو متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور پیچیده به آن فکر کنیم."

چه زمانی به آن فکر می‌کنید؟

لحظه‌ای که بایرن می‌گوید: ما تو را می‌خواهیم. سپس باید از خودم بپرسم: آیا من این باشگاه را می‌خواهم؟

تا سال 2026 با اتریش قرارداد دارید. آیا به آن پایبند خواهید بود؟

اگر بخواهم کاری متفاوت انجام دهم، ابتدا در مورد آن با فدراسیون فوتبال اتریش صحبت خواهم کرد.

موضوع مالی هم مطرح است؟

نه، این اصلاً برای من مهم نیست. برای  موضوعات دیگری اهمیت دارد: آیا می‌توانم تفاوتی ایجاد کنم؟ آیا می‌توانم چیزی را تغییر دهم؟ آیا شانس پیشرفت یک تیم و موفقیت آن همراه من وجود دارد؟ این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. وقتی این دیگر به من انگیزه ندهد یعنی زمان بازنشستگی فرا رسیده است.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم