Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، یک مقام اروپایی روز جمعه گفت: فکر می‌کنم که دو هیات مربوطه به وطن‌شان بازمیگردند تا دستورالعمل‌های دقیق‌تری دریافت کنند و سپس مذاکرات از سر گرفته می‌شوند. من از تاریخ این مسئله اطلاعی ندارم.

به گزارش ایسنا ، این مقام اروپایی ادامه داد: ما با تصمیم غنی‌سازی ۶۰ درصدی طرف هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ این مسئله مذاکرات را آسان‌تر نمی‌سازد.

بامداد روز یکشنبه حادثه‌ای در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز (مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن) رخ داد که بنا به شواهد و قرائن به احتمال زیاد رژیم صهیونیستی در آن دست داشته است.

در پی این حادثه، سید عباس عراقچی از آغاز غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم در کشور خبر داد و در نامه‌ای به رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که ایران غنی سازی ۶۰ درصدی را آغاز می‌کند.

عراقچی همچنین اعلام کرد: یک‌ هزار سانتریفیوژ دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت بیشتر به ماشین‌های موجود در نطنز، علاوه بر جایگزینی ماشین‌های صدمه دیده، اضافه می‌شود.

پیتر استانو، سخنگوی روابط خارجی اتحادیه اروپا تصمیم ایران مبنی بر غنی‌سازی ۶۰ درصدی از لحاظ "اشاعه هسته‌ای" را "بسیار نگران‌کننده" خواند.

وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد که تصمیم ایران "هیچ توجیه معتبر غیرنظامی" ندارد.

کد خبر 595435 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام سيد عباس عراقچي تحریم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام سيد عباس عراقچي تحریم غنی سازی ۶۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از ستقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در استان خبر داد. - اخبار استانها -

علیرضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی، کلیه تمهیدات لازم، اعم از آماده‌باش کامل نیروهای عملیاتی، استقرار تمام تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین، ناوگان آبرسانی سیار و ایمن‌سازی خطوط برق منابع تولید تا پایان بحران اتخاذ شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: برای مقابله با بحران سیل و جلوگیری از اختلال در روند خدمات‌رسانی به مردم مرکز و جنوب استان، همزمان با اعلام هشدار قرمز هواشناسی جلسه مدیریت بحران تشکیل و اقدامات لازم برای پیشگیری و یا کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از سیلاب مصوب و ابلاغ شد.

وی افزود: در همین راستا برای روزهای بحرانی پیش‌رو از هم‌اکنون 86 نیروی عملیاتی در قالب 43 تیم واکنش سریع و ماشین‌آلات سنگین در 5 شهرستان زابل، زاهدان، سراوان، ایرانشهر و چابهار مستقر شده است.

قاسمی از ذخیره‌سازی آب در مخازن ذخیره مناطق شهری و روستایی که در معرض آسیب‌پذیری بالا قرار دارند خبر داد و گفت: پایش و رصد مستمر کلرمازاد و کدورت آب در مناطقی که منابع تولید در حاشیه رودخانه ها و یا از سدها آب تامین می‌شود نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: ایمن‌سازی خطوط برق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ایمن‌سازی و ایجاد خاکریز در اطراف منابع تولید ( چاه‌ها) و ایستگاه‌های پمپاژ آب و فاضلاب در معرض سیلاب از دیگر اقدامات لازم برای مقابله با آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل است.

با توجه به وقوع سیلاب در رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست نسبت به رفع حوادث نشت خطوط انتقال یا شکستگی خطوط انتقال سریعا اقدام گردد.

رصد مستمر تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب در طول بحران

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز در این رابطه بیان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان‌های زرآباد، چابهار، کنارک و دشتیاری، کلیه ماشین آلات حوزه فاضلاب و پمپ‌های لجن‌کش قوی، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران جهت امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند.

احمد دشتی افزود: هماهنگی برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای بکارگیری کلیه ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده تا درصورت نیاز بکارگیری شود.

وی ادامه داد: همچنین، کلیه مولدهای برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب و ناوگان آبرسانی سیار در سطح استان نیز در حالت آماده به کار قرار دارند. 

دشتی اضافه کرد: استقرار و برقراری کشیک پرسنل معاونت بهره‌برداری و توسعه آب و فاضلاب، رصد مستمر تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت در طول گذر از بحران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه مدیریت بحران، مقرر شد با توجه به وقوع سیلاب در رودخانه‌های فصلی و در صورت وارد آمدن آسیب به تأسیسات نسبت به اعزام تیم‌ عملیاتی جهت رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • مذاکرات مهم آمریکا، اسرائیل و مصر درباره عملیات رفح
  • چراغ این حجره صندوق سازی هنوز روشن است
  • ◄ افزایش 27 درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن استان تا شهریور