Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@02:39:11 GMT

در حفظ منافع لبنان کوتاهی نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۹۰۳۴

‍‍‍‍‍‍

رئیس جمهور لبنان اعلام کرد: در حفظ حاکمیت، منافع و حقوق کشورش در مسئله ترسیم مرز‌های آبی با فلسطین اشغالی و جلوگیری از دست درازی به منابع نفت و گاز لبنان در دریای مدیترانه کوتاه نخواهد آمد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  «دیوید هیل» معاون وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در کاخ بعبدا در بیروت دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات لبنان رایزنی کردند. طرف‌های لبنانی و آمریکایی بخش اعظمی از زمان دیدار خود را به گفتگو پیرامون مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اختصاص دادند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میشل عون، رئیس جمهور لبنان در دیدار با مقام آمریکایی تأکید کرد: در جریان مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی با رژیم صهیونیستی تحت هیچ شرایطی از منافع لبنان و حاکمیت ملی آن عبور نخواهیم کرد.

رئیس جمهور لبنان خطاب به معاون وزیرخارجه آمریکا گفت: اسرائیل نباید از مناطق آبی مورد مناقشه اقدام به استخراج نفت و گاز کند.   پیشتر نیز عون با اشاره به شرط و شروط رژیم صهیونیستی در زمینه ترسیم مرز‌های دریایی با لبنان، گفته بود: در این زمینه هرگز تسلیم باج خواهی‌های اسرائیل نخواهیم شد و شروط آن را نخواهیم پذیرفت. برچسب ها: رئیس جمهور لبنان ، میشل عون ، معاون وزیر خارجه آمریکا ، فلسطین اشغالی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور لبنان میشل عون معاون وزیر خارجه آمریکا فلسطین اشغالی رئیس جمهور لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان سمنان در رأس هیأتی وارد مسجد امام (ره) سمنان شد. وی قرار است در جمع مردم مرکز استان سخنرانی کند.

پیش بینی می‌شود این سخنرانی به مسائل مهم استان مانند آب، اشتغال، صنعت و… اختصاص داشته باشد.

خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6081698

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان
  • مردم استان سمنان در انتظار دیدار با رئیس جمهور
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • رئیس جمهور: کوچکترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد