Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ماه مبارک رمضان گفت : طرح ضیافت الهی ماه مبارک رمضان در ۱۷ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا بصورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اهداف این برنامه ترویج فرهنگ قرآنی نوع دوستی و انفاق - تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و کانون های معنوی و قرآنی - کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه - بهره برداری از ظرفیت های امامزادگان و بقاع متبرکه به منظور توسعه فرهنگ وقف، خیراندیشی و همگرایی و همدلی اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف با محوریت اطعام و کمک به نیازمندان از جمله برنامه های اوقاف و امور خیریه در این طرح است..

جنتی پور با بیان اینکه زمان اجرای طرح ضیافت الهی از ۲۵ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ماه مشخص شده است، افزود: فضاسازی و نظافت بقاع را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط ویژه موج چهارم کرونا و تغییرات رنگ بندی وضعیت کرونا جدولی طراحی شده و بر اساس آن فعالیت شهرستان‌های مشخص شده است، ابراز داشت: چنانچه وضعیت رنگ بندی شهرها نیز تغییر کند همه فعالیت‌ها بر اساس جدول تعریف شده خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان کهگیلویه و بویراحمد رزمایش ضیافت الهی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران مجتبی صدیق دماوندی بعنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه فیروزکوه معرفی شد. 

این مراسم که با حضور محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه، میر کریمی مدیر کل ، معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد از زحمات حجت الاسلام گوهری رئیس اسبق این اداره تقدیر شد

در این مراسم فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه نیروی انسانی مؤمن و متعهد مهمترین سرمایه انسانی هر دستگاهی است، گفت: حکمرانی و مسئولیت در نظام مقدس اسلامی چیزی جز بار امانت نیست. 

وی با بیان اینکه وقف پایگاه عمیق عقیدتی و دینی بوده که امانت الهی در دست مجموعه اوقاف است، گفت: اوقاف سه وظیفه مهم شامل مدیریت مالی موقوفات، مدیریت کارآمد منابع، طرح و برنامه‌ریزی را برعهده دارد که باید بر مبنای توجه به طرح آمایش سرزمینی، نیازهای منطقه و مطابقت با نیات واقفین باشد. 

حیدری منش با تاکید بر اینکه اعتماد ملی بزرگترین سرمایه اوقاف است که باید پاس داشته شود، گفت: اوقاف به عنوان پایگاه مردمی و دینی می‌تواند در راستای اجرای نیات واقفین در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.  

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت