Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران گفت: تماس‌ها با اورژانس تهران بعد از ورود به پیک چهارم شیوع کرونا طی چند روز اخیر پنج برابر شده‌است. 

به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی زاده روز جمعه اعلام کرد: در هر ٢٤ ساعت حدود ٢٧ تا ٢٨ هزار تماس با اورژانس تهران برای اخذ مشاوره گرفته می شود.

وی در عین حال گفت: تمام این تماس ها منجر به ماموریت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی زاده افزود: تماس‌های مردمی در خصوص مشاوره کرونا نسبت به نیمه دوم اسفند سال ۹۹، رشد ۷۰۰ درصدی یافته است.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاکنون ۳۷۲ هزار و ۳۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۱۲ هزار و ۱۰۸ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۸۴ هزار و ۴۷۰ دوز رسید.

این اطلاعیه افزود: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۰۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۹۴ هزار و ۱۳۳ نفر رسید.

وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۶ هزار و ۸ نفر رسید.

لینک کوتاه: asriran.com/003Gp3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم

تیم ملی فوتسال با پیروزی برابر کویت در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد تا در این مرحله حریف قرقیزستان شود.

به گزارش مشرق، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری ۴ بر صفر رسید.

ایران و کویت که در گروه D قرار گرفته‌اند، در حالی برابر هم به میدان رفتند که تیم کشورمان با توجه به کسب دو برد برابر افغانستان و بحرین، صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم نخست تنها به یک امتیاز احتیاج داشت. کویت هم با توجه به تساوی برابر افغانستان و پیروزی برابر بحرین، برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کرد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد تیم کشورمان برابر کویتی‌ها کار سختی پیش‌رو نداشت و با وجود مقاومت اولیه بازیکنان این تیم، در دقیقه ۸ علی اکرمی قفل دروازه کویت را باز کرد تا تیم کشورمان یک بر صفر پیش باشد. در ادامه سالار آقاپور در دقیقه ۱۷، سعید احمد عباسی در دقایق ۲۰ و ۳۳، سه گل دیگر را برای ایران مقابل کویت به ثمر رساندند.

در نهایت تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر، کویت را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به عنوان تیم اول گروه D، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. تیم کشورمان در مرحله یک‌چهارم، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان هم توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بحرین را شکست دهد و با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار بگیرد و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

ترکیب اولیه ایران:

سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

سرمربی: دیوید مارین اورتگا

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان