Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم هر روز ظهر با حضور جمعی از قاریان و حافظان قرآن کریم در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم ترتیل‌خوانی قرآن‌کریم هم زمان با ماه مبارک رمضان هر روز ظهر با حضور جمعی از قاریان و حافظان قرآن کریم وهمچنین علاقه مندان به کتاب الله در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/452/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح یکشنبه آئین نمادین نواختن زنگ اقتدار به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در خصوص حمله به رژیم غاصب اسرائیل توسط سپاه سرافراز در مدارس استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان استان سمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبز پوشان است قدردانی کردند. سرودهای انقلابی، روایت گری اقتدار و برنامه‌های هنری بخش‌هایی از این مراسم است.

مراسم محوری زنگ اقتدار اما امروز صبح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر، گفت: آئین زنگ اقتدار ویژه قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با محوریت عملیات وعده صادق در سراسر مدارس استان برگزار شد تا دانش آموزان از سپاهیان غیور کشورمان قدردانی کنند.

سید جمال وزیری با بیان اینکه در سمنان مراسمی محوری با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در جریان است، تاکید کرد: دانش آموزان این مراسم را به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کرده اند.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق دارای ابعاد مختلفی بود که از جمله آنها می‌توان به ارتقای اعتماد به نفس رزمندگان مقاومت اشاره کرد، ابراز داشت: این عملیات عظیم قدرت موشکی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

گفتنی است دوم مهرماه سالروز فرمان تاریخی امام (ره) در زمینه تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6084020

دیگر خبرها

  • تربیت حافظان قرآن در موسسه بیت‌الاحزان قم
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • آیین سنتی ورف چال در مازندران