Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش اعلام کرد: پذیرفته شدگان ضمن مراجعه به لینک ذیل، حداکثر تا روز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ضمن درج آخرین نشانی محل سکونت، منطقه مورد تقاضای اشتغال خود را به ترتیب اولویت مشخص کنند تا منطقه خدمتی استخدامی آن‌ها تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



https://pargar.tehranedu.ir/ofmportal/#/Form/Create/d۵c۱۲۴۱۲-۵۷۴e-۴۸۳۳-۹۶۴۶-fd۳c۶۴c۶۱b۹۹

راهنمای درج آدرس و منطقه مورد تقاضا:

۱- درج لینک فوق در مرورگر اینترنت.

۲- پس از درج شماره همراه در قسمت مربوطه، پنجره در خواست تعیین محل خدمت باز می‌شود.

۳- پس از تکمیل فرم، گزینه ذخیره و ارسال درخواست انتخاب شود.

تذکر: در تعیین منطقه خدمتی صرفاً مناطقی درج شود که در کد شغل محل قبول شده‌اید؛ لذا به درخواست‌های خارج از کد شغل محل مربوطه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز سوم رمضان آزمون استخدامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز سوم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ اسفند۱۴۰۲ برگزار شد.

کد خبر 845391 منبع: ایرنا برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم استخدام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱