Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:08:17 GMT

رکورد ویژه مرد تک باشگاهی؛گلزنی در 8 بازی متوالی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۹۴۵۹

رکورد ویژه مرد تک باشگاهی؛گلزنی در 8 بازی متوالی

سرمربی باتجربه و اصالتا قائمشهری فوتبال ایران به علت ابتلا به ویروس کرونا و پس از گذراندن دوره کوتاه درمانی در بیمارستان، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش "ورزش سه" نادر دست‌نشان سرمربی 62 ساله تیم فوتبال رایکا بابل که هفته گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، متاسفانه دقایقی قبل دارفانی را وداع گفت؛ دست‌نشان که تمام دوران فوتبالی خود را در نساجی قائمشهر گذراند و نام او همچنان در تاریخچه فوتبال ایران به عنوان رکورددار زننده بیشترین گل‌های متوالی در لیگ برتر یاد می‌شود و توانسته بود در 8 بازی متوالی 9 گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از سال 1375 کار خود را در عرصه مربی گری آغاز کرد و نادر دست‌نشان از آن دست مربیانی به شمار می‌رفت که نامش همیشه برای اهالی فوتبال خاطره صعود به لیگ برتر را زنده می‌کرد؛ چرا که توانسته بود با تیم‌های مس کرمان، استیل آذین، نفت تهران و نفت آبادان به از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند و در جام حذفی هم با تیم پگاه گیلان توانسته در فصل 1386-1387 عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

 

یکی از اتفاقات جالب در دوران زندگی مرحوم دست‌نشان حضور او در تیم‌های گوناگون بود و این‌که او هیچ‌گاه هدایت تیمی را (به جز نساجی) بیشتر از یک فصل برعهده نداشت؛ نادر دست‌نشان سابقه سرمربیگری در 19 تیم را در کارنامه خود دارد که خود در فوتبال ایران یک رکورد ویژه به حساب می‌آید.

 

مرحوم دست‌نشان پس از ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی قائمشهر بستری شده بود که متاسفانه ساعتی پیش دارفانی را وداع گفت و در سن 60 سالگی به دیار باقی شتافت؛ وی پس از مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان جزو نام‌آشناترین اهالی فوتبال که قربانی ویروس کرونا شدند به شمار می‌آید.

 

 

 

نادر دست نشان (سرمربی) دسته یک رایکا بابل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نادر دست نشان سرمربی دسته یک رایکا بابل نادر دست نشان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)