Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس، می گوید که تمدید قرارداد او و جی جی بوفون هرگز مشکلی برای بیانکونری نبوده و هرگز نیز تبدیل به مشکل نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، کیه لینی درباره وضعیت فعلی خودش و جی جی بوفون، دروازه بان کهنه کار یووه، در آلیانز صحبت کرده است. قرارداد دو ستاره باتجربه و کهنه‌کار بانوی پیر به زودی به پایان خواهد رسید و این دو در حال حاضر در حال مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کیه‌لینی گفت: "در طول تعطیلات بازی های ملی تمدید قرارداد من و جی جی بوفون به شکل یک مشکل به نظر رسیده بود. این مشکل وجود ندارد، ما هرگز برای باشگاه مشکلی نبوده ایم، نیستیم و نخواهیم بود.

این یک بازار رویایی است اما من قطعا هرگز با پیراهن دیگری در ایتالیا یا در اروپا بازی نخواهم کرد. این اصلا در گزینه هایم نیست. در حال حاضر من روی بازی با آتالانتا و پس از آن تمرکز کرده ام."

 

 

پیش از این نیز کیه لینی در پاسخ به شایعاتی که می گفتند یووه به او و جی‌جی بوفون پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است، گفته بود: "از شایعاتی که درباره آینده ام شنیده ام سورپرایز شده ام. این مشکلی نیست و موضوعی نیست که اکنون درباره آن صحبت کنیم. من هنوز برای آینده تصمیمی نگرفته ام و به طور کامل روی حال تمرکز کرده ام.

تا پایان فصل از من در این باره خبری نخواهید گرفت، بعد باید ببینیم که باشگاه چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت. می توانم به شما اطمینان بدهم که کیه‌لینی و بوفون هرگز برای یووه دردسر نخواهند شد."

جورجیو کیه لینی یوونتوس بوفون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی یوونتوس بوفون تمدید قرارداد جی جی بوفون کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس