Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:41:03 GMT

۱۴ مسابقه ورزشی مجازی در یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۹۶۶۸

۱۴ مسابقه ورزشی مجازی در یزد برگزار می‌شود

عباس ملازینلی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری برنامه های مختلف ورزشی در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی خبر داد و اظهار داشت: بخش ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «ماه ورزشی» را اجرا می کند.

وی عنوان کرد: این ویژه برنامه شامل برگزاری بیش از ۱۴ مسابقه ورزشی به صورت مجازی در دو قالب مسابقات آنلاین و آفلاین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد افزود: مسابقات آنلاین در دو بخشِ برگزاری در استوری اینستاگرام و پاسخگویی در باکس، به صورت روزانه طراحی شده و شامل مسابقات دومینو، رمز شکن، معما، تغذیه ورزشی است که شامل برگزاری مسابقات در پست اینستاگرام و پاسخگویی در کامنت ها در رشته های مسابقات استوژیت، لب خوانی، اتاق فرار و اسم فامیل است.

ملازینلی اظهار داشت: مسابقات آفلاین نیز به دو صورت ارسال عکس و فیلم طراحی شده است.

معاون فرهنگی شهردار یزد ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در مسابقات جدول ورزشی، ماز یا مارپیچ، می توانند با ارسال عکس، در این مسابقه شرکت کنند و برای شرکت در مسابقات روبیک، آزمون تعادل و روفیه نیز باید ویدئویی از شرکت کنندگان ارسال شود.

کد خبر 5190566

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرداری يزد ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در رویداد بزرگ مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در همدان اظهار کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا که با جمع مربیان، داوران، سرپرست تیم‌ها و خانواده ورزشکاران به ۱۰ هزار نفر می‌رسند افتخار بزرگی برای جامعه ورزش استان همدان است.

وی افزود: همدان ثابت کرد که می‌تواند میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد بدون شک امروز زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در سطح کشور کم‌نظیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزبانی بی‌نقصی را شاهد بودیم، گفت: ریاست فدراسیون، ورزشکاران، مربیان، داوران و تمام کسانی که از ۳۱ استان کشور در همدان حضور پیدا کردند از میزبان بی‌عیب و بدون کم و کاستی همدان اعلام رضایت کردند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز همدان با داشتن کاراته‌کاهای شاخص، مربیان و داوران با دانش به یکی از استان‌های محوری در رشته کاراته تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه استان ما آمادگی کامل میزبانی‌های بزرگ ورزشی را در رشته‌های مختلف دارد، بیان کرد: هرچقدر که بتوانیم میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم یک شور و نشاط اجتماعی در استان‌مان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین با میزبانی این رویدادها جایگاه استان همدان به عنوان یک جایگاه کلیدی و اساسی در ورزش کشور مطرح خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ورزش استان همدان جایگاه قابل قبولی دارد، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته استان همدان دکتر وفایی به خاطر برگزاری این میزبانی باشکوه تشکر می‌کنم.

وی افزود: به طور قطع ما حامی برگزاری چنین رویدادهای ملی و فراملی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خواهیم بود.

کد خبر 6082221

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند