Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@06:38:39 GMT

مذاکره هیئت ایرانی با نمایندگان روسیه و چین

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۹۶۹۶

هیئت‌های ایرانی و روسیه و چین با یکدیگر رایزنی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روسای هیئت‌های مذاکره‌کننده روسیه و چین با حضور در محل اقامت سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه و رئیس هیات مذاکره‌کننده کشورمان، در نشستی سه‌جانبه به بحث و رایزنی پرداختند.

در ادامه رایزنی‌های هیأت‌های ایران و ۱+۴ در وین، صبح امروز - جمعه - رؤسای سه هیئت اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) در جلسه‌ای مشترک با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان، دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عراقچی و انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا هم قرار است امروز دیدار کنند.

مورا دیروز بیان کرد که با وجود حادثه هفته گذشته در سایت هسته‌ای نطنز و تصمیم مقابله‌ای ایران برای غنی‌سازی ۶۰ درصد، اعضای برجام همچنان آمادگی دارند تا مذاکرات پیشرفت کند.

او در توئیتی افزود که گروه ۱+۴ در ادامه اهداف سابق یعنی، الحاق دوباره آمریکا به برجام و اجرای کامل این توافق، سرگرم رایزنی هستند.

همزمان با دیدار‌های دو و چندجانبه در سطح روسای هیئت‌ها، نشست‌های فنی در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای نیز ادامه دارد. برچسب ها: روسای هیئت‌های مذاکره‌کننده ، روسیه ، چین ، عراقچی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روسیه چین عراقچی مذاکره کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی مقام های امنیتی روسیه و اسرائیل درباره تنش ها در منطقه

دبیر شورای امنیت روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی بر حل و فصل مناقشات فقط از راه‌های دیپلماتیک تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه امروز دوشنبه با «تساحی هنگبی» رئیس شورای موسوم به «امنیت ملی اسرائیل» گفت‌وگوی تلفنی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاتروشف و هنگبی بر نیاز به خویشتن‌داری برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه تأکید کردند.

پاتروشف به رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی اطلاع داد که روسیه از حل و فصل مناقشات فقط از راه‌های دیپلماتیک حمایت می‌کند.

پیشتر «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در گفت‌وگو با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرده بود و هدف قرار دادن نمایندگی های دیپلماتیک را غیر قابل قبول دانست

سرگئی لاوروف افزود: همه کشورها باید این گونه اقدامات را محکوم کنند. همچنین حملات اسرائیل علیه غیر نظامیان نیز باید از سوی کشورها محکوم شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روسیه: حملات اسراییل به سوریه برای پس از خروج آمریکا از برجام برنامه‌ریزی شده بود مانور مشترک هوایی روسیه و اسرائیل در آسمان سوریه

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • رایزنی مقام های امنیتی روسیه و اسرائیل درباره تنش ها در منطقه
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • فعالان اقتصادی پیشگامان ورود به عصر جدید علم و فناوری
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت
  • رایزنی تلفنی وزاری خارجه ایران و روسیه + جزئیات
  • رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و لاوروف درباره اوضاع منطقه
  • رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و لاوروف
  • البرهان: بدون خروج نیروهای شورشی، مذاکره‌ای انجام نمی‌شود
  • هشدار لوکاشنکو درباره حمله احتمالی اوکراین به بلاروس