Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:58:26 GMT

لک، آماده هفتمین کلین شیت آسیایی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۹۷۰۲

حامد لک پس از بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار با الوحده، حالا آماده کلین شیت در مقابل الریان است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل الریان صف آرایی خواهد کرد که با کسب پیروزی در این دیدار گام بلندی به سوی صعود به مرحله بعدی برمی‌دارد و صدرنشینی اش را تا پایان هفته سوم قطعی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به دو بازی پشت سر هم مقابل گوآ و احتمال برتری برابر این تیم، به دست آوردن سه امتیاز مقابل تیم الریان اهمیت بالایی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی دارد و طبیعتا بسته نگه داشت دروازه در این بازی نیز کار قرمزها برای پیروزی را راحت تر خواهد کرد.

 

در این بازی هم حامد لک در درون دروازه پرسپولیس خواهد بود و پس از کلین شیت نسبتا بی دردسر در مقابل الوحده، این بار کار سختی مقابل بولی و یاسین براهیمی خواهد داشت؛ دو مهاجمی که هماهنگی بالایی دارند و در حالی به مصاف پرسپولیس می‌آیند که فشار زیادی را روی خود حس می‌کنند و به دنبال گلزنی خواهند بود.

 

حامد لک که این فصل در تلاش برای به دست آوردن دستکش طلایی لیگ برتر است، در لیگ قهرمانان 2020 در دو بازی حساس حذفی مقابل السد و پاختاکور دروازه اش را بسته نگه داشت و در مقابل التعاون و الشارجه نیز گل نخورد تا در مجموع با شش کلین شیت آسیایی به استقبال الریان بیاید؛ او البته علاوه بر مهاجمان الریان، شجاع خلیل زاده را هم در توپ های هوایی پیش رو خواهد داشت.

 

پرسپولیس تهران حامد لک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حامد لک کلین شیت حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از quotidiano؛  دروازه بان بولونیا در بازی مقابل ااس رم عملکرد قابل قبولی داشت و در مقابل حملات تیم رم بازی قابل قبولی ارائه کرد، او در مقابل ضربه سردار آزمون دوبار ایستادگی کرد، اما مهاجم ایرانی بالاخره مقاومت او را شکست.   تیم رم با گل سردار آزمون اختلاف را کم کرد، اما گل سوم بولونیا کار رم را تمام کرد. سردار آزمون در بازی مقابل بولونیا در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ گل رم را وارد دروازه تیم بولونیا کرد.   این بازی در نهایت ۳ بر ۱ به سود تیم فوتبال بولونیا به پایان رسید و تیم رم با ۵۵ امتیاز در ره پنجم قرار دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال