Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با افزایش تعداد فوتی و بستری ها در 14 ماه اخیر با به صدا درآمدن آژیر خطر از روز شنبه شرایط ویژه در استان قزوین اعلام و محدودیت ها بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پی تداوم روند افزایش بیماری کرونا در استان قزوین عصر روز جمعه با تشکیل جلسه فوق العاده برای هفته پیش رو تصمیمات ویژه گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: امروز جمعه با بستری شدن 138 بیمار جدید در استان و فوت 15 نفر متاسفانه وارد شرایط ویژه شدیم و زنگ خطر بار دیگر به صدا درآمد.

جانشین و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین تصریح کرد: امروز بالاترین میزان مبتلایان و فوتی های کرونایی در استان قزوین در 14 ماه اخیر به ثبت رسید و بر همین اساس تصمیم گرفته شد از فردا شنبه شرایط ویژه ای در استان قزوین اعمال شود.

ادارات با یک سوم کارمندان فعالیت می کنند

وی اضافه کرد: بر این اساس تمامی ادارات، با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد و در مورد برخی از ادارات، فرمانداران اختیار دارند که آن دستگاه ها را به طور کامل تعطیل کنند.

حبیبی یادآورشد: همچنین جلسات اداری در فضای باز و حداکثر با حضور 15 نفر برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در هفته پیش رو، فقط اصنافی که مایحتاج اساسی مردم مانند مواد غذایی، بهداشتی و درمانی را تأمین می کنند مجاز به فعالیت هستند و بقیه باید تعطیل شوند.

حبیبی گفت: بازارچه ها به ویژه بازارچه سپه در روزهای هفته آینده به صورت کامل تعطیل خواهند بود و پارک ها، بوستان ها، اتوبوسرانی و نیز دفاتر پیشخوان از روز شنبه به  مدت یک هفته به صورت کامل تعطیل هستند.

وی اظهارداشت: از فردا شب آژیر خطر تعطیلی در سراسر استان به صدا درخواهد آمد و از ساعت 22 فردا شنبه، ترددها به صورت ویژه علاوه بر دوربین ها، با حضور فیزیکی پلیس راهور کنترل خواهد شد و اگر افرادی بدون مجوز تردد کنند، مشمول جریمه خواهند شد.

حبیبی افزود: کارکنان صداوسیما، کادر درمان، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی با مجوز، حق تردد شبانه خواهند داشت و تمامی سالن های ورزشی، بدون استثناء هفته آینده تعطیل هستند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین تصریح کرد: مراسم تدفین حداکثر با حضور 10 نفر در آرامستان های استان قزوین برگزار خواهد شد و فرمانداران، برای اعمال نظارت بیشتر، تمامی مناطق شهری استان را تقسیم بندی کرده و مدیریت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شهر قزوین به 37 محله تقسیم شده و یک تیم نظارتی شامل کارکنان سازمان صمت، بهداشت، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های مرتبط در محله ها و اماکن عمومی نظارت می کنند.

حبیبی بیان کرد: بانک ها، سیستم های مالیاتی، تأمین اجتماعی و شهرداری در هفته آینده، حق هیچگونه اقدامی روی چک ها، مالیات ها و یا حساب های مردم و همچنین پذیرش مشتری را نخواهند داشت و تمامی اقدامات باید به صورت الکترونیکی انجام شود و مردم در صورت مشاهده تخلف، می توانند موارد را به فرمانداری ها اطلاع دهند.

وی گفت: برای جلوگیری از تجمع در نانوایی ها، ساعت فعالیت نانوایی ها در استان افزایش خواهد یافت و یک ساعت قبل از اذان مغرب، فعالیت نانوایی ها تعطیل خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: کافه ها و رستوران ها نیز در این هفته هیچگونه فعالیتی نخواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف، به دستور دادستانی، واحدهای صنفی متخلف پلمپ می شوند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین از همه شهروندان، اصناف و بازاریان و کارمندان و کارگران خواست در این هفته بدقت مصوبات ستاد کرونا را اجرا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی کرونای استان قزوین استان قزوین شرایط ویژه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند