Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 13 شنبه پیکر مرحوم نادر دست نشان از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به سمت آرامگاه ابدی اش می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به شرایط کرونایی جامعه و خطر ابتلا به بیماری، خانواده دست نشان قصد داشتند صبح فردا پیکر این مرحوم را به خاک بسپارند اما بسیاری از شاگردان دست نشان که در تیم های لیگ برتری و دسته اولی سابقه همکاری با او را داشتند، از خانواده دست نشان خواهش کردند تا ظهر فردا صبر کنند تا آنها برای آخرین وداع با این چهره محبوب فوتبال مازندران خودشان را به قائمشهر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امروز ساعتی پس از درگذشت نادر دست نشان، فرماندار و شهردار قائمشهر و سایر مسئولان ورزشی و غیر ورزشی این شهر به اتفاق مدیران باشگاه نساجی که حکم خانه دست نشان را داشت برای برگزاری مراسم خاکسپاری این مربی نامدار فوتبال ایران برنامه ریزی کردند و در نهایت به درخواست شاگردان و همبازیان دست نشان و با موافقت خانواده ایشان قرار شد فردا ساعت 13 پیکر نادر دست نشان برای وداع آخر به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برده شود و در حضور خانواده دست نشان و همبازیان و شاگردان نادر، آخرین دور افتخار را در ورزشگاه پیر شهر خسته بزند و به آرامگاه ابدی برود.

سکوهای این ورزشگاه پیر شهادت می دهند چه مردمانی هر هفته فریاد می زدند نادر پاطلایی هنوز امید مایی و به عشق نادر حنجره می دریدند اما فردا با توجه به شرایط کرونایی قائمشهر و خطر ابتلا به این بیماری، ورزشگاه شهید وطنی نمی تواند پذیرای دوستداران نادر دست نشان باشد.

 خانواده محترم دست نشان با صدور اطلاعیه ای از مردم شریف قائمشهر و سایر شهرهای استان مازندران و دوستان و دوستداران نادر خواستند در خاکسپاری شرکت نکنند. آنها پیش بینی کردند بعد از پایان محدودیت های کرونایی مراسمی برای یادبود زنده یاد نادر دست نشان برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نادر دست نشان کرونا نساجی نادر دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، الهلال و العین فردا در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می@روند. در بازی رفت، نماینده امارات موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و نخستین شکست فصل را به تیم ژرژ ژسوس تحمیل کند.

کرسپو در نشست خبری پیش از دیدار برابر الهلال گفت: پس از نتیجه خوبی که در بازی رفت به دست آوردیم، به ریاض آمدیم تا بهترین عملکرد خود را نشان دهیم. افتخار می@کنم که به دیدار نیمه نهایی رسیده‌ایم و اکنون در اینجا حضور داریم، اما برای صعود به ریاض آمده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا هواداران نقش پررنگی داشته باشند و به حضورشان  در استادیوم امیدواریم و به آنها احترام می‌گذاریم. با حریفی روبرو خواهیم شد که مدعی کسب قهرمانی است. می‌خواهیم در بازی فردا توانایی‌هایمان را نشان دهیم تا خوشحال از زمین بیرون بیاییم.

کرسپو در پاسخ به این سوال که العین تنها تیمی است که الهلال را شکست داده و راز این کار چیست، گفت: هیچ رازی در دنیای فوتبال وجود ندارد و ما باید اعتماد خود به خود را نشان دهیم و به حریفان خود احترام بگذاریم و به اهداف خود خواهیم رسید.

او گفت: ما با صرف توان زیادی به اینجا آمدیم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را بکنیم. ما با دستان خود به اینجا رسیدیم و به دستاوردهایی که کسب کرده ایم، افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم فردا همین کار را ادامه دهیم.

سرمربی العین در خصوص اینکه آیا تیمش فردا یک بازی دفاعی را ارائه می‌کند، گفت: ما هویت خود را تغییر نخواهیم داد و می‌خواهیم چیزهای زیبا را پیش ببریم، فارغ از اینکه بازیکنان حریف چه کسانی هستند، چه بونو یا میتروویچ، با شیوه خودمان بازی کنیم.

کرسپو در پایان اظهارات خود گفت: پیروزی بر الهلال برای من غافلگیرکننده نبود، اما همه آن را غافلگیرکننده می بینند چرا که الهلال برای قهرمانی آماده شده بود، در حالی که العین برای تبدیل شدن به یک رقیب آماده بود.

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت