Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مزدک رستمی» بازیگر سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: این سریال درباره سیل است و چون در این چند سال اخیر سیل در منطقه های مختلف ایران از جمله خوزستان، گرگان، لرستان آمده بود، محوریت داستان سریال رعد و برق در گرگان است.

وی با اشاره به سختی های تولید این سریال رمضانی نیز بیان داشت: ما از بهمن سال ۹۸ تولید را آغاز کردیم و لوکیشن های سختی هم داشتیم از جمله کوه و دشت و صحرا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و هنوز هم تصویربرداری مان ادامه دارد.

وی درباره نقش خود در این سریال نیز گفت: نقش کاوه را بازی می کنم که دغدغه محیط زیست دارد و در ماجرای سیل با افراد مختلفی آشنا می شود و نگاهش بیشتر به سمت محیط زیست و حیوان ها است.

این بازیگر درباره اینکه آیا این سریال حال و هوای معنوی و متناسب با ماه رمضان دارد؟ گفت: این سریال قصه مردم در خلال سیل است. نکته های نهفته ای در داستان سریال داریم که به این حال و هوا ارتباط دارد و انگار که مردم خودشان دارند کمک می کنند تا از این شرایط سیل زدگی رهایی یابند و قصه تمرکز خاصی روی همدلی و وحدتی دارد که میان مردم برقرار می شود.

رستمی ادامه داد: منتظرم که مردم کار را ببینند و زحمتی که گروه در این شرایط سخت و به ویژه کرونایی متحمل شدند را تماشا کرده و امیدوارم بازخورد خوبی از سمت مردم بگیریم و با دیدن این سریال حال خوبی پیدا کنند.

به گزارش فارس، سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی ماه رمضان از شبکه پنج پخش خواهد شد.

مهران رجبی، شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوى، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی و ... در این سریال بازی می کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست ماه رمضان سریال سیل مزدک رستمی سریال رمضانی شبکه پنج بهروز افخمی رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند

به گزارش جام جم آنلاین، علی مشهدی کارگردان و نویسنده سریال «بدل» در گفتگو با خبرنگار فارس درباره زمان پخش این سریال گفت: «بدل» در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری است و ۱۰۰ درصد بعد از «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
لازم به ذکر است در «بدل» بازیگرانی همچون بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علی مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیرپور که محصول سیما فیلم است، در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.
علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخرخط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه دارد و همچنین نویسندگی سریال‌های کوچه اقاقیا، سه دونگ سه دونگ، ساعت خوش و سه در چهار را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌‍پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • رصدخانه شبکه برق و انرژی تهران به هوش مصنوعی مجهز می‌شود