Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:30:26 GMT

تساوی ارزشمند وایله با حضور ۹۰ دقیقه ای عزت اللهی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۹۹۹۲

تساوی ارزشمند وایله با حضور ۹۰ دقیقه ای عزت اللهی

تیم وایله بولدکلاب در هفته بیست و پنجم لیگ دانمارک مقابل آلبورگ به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دانمارک به آخرین هفته های خود نزدیک شده و تیم وایله نیز امروز در دیداری خانگی به مصاف تیم آلبورگ که یکی از تیم های شاخص دانمارک است، رفت.

 

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی وایله نیز در این بازی مثل دیگر مسابقات فیکس بود و ۹۰ دقیقه هم برای تیمش بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه ۱۹ این بازی ارسال از روی نقطه کرنر با ضربه روفو در محوطه جریمه وایله تبدیل به گل برای تیم میهمان شد و بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

در صورتی که بولدکلاب این بازی را واگذار می‌کرد، آن‌ها شانس صعود به رتبه هفتم را از دست می‌دادند. نیمه دوم با حملات این تیم آغاز شد و سرانجام در دقیقه ۵۱ آن‌ها با ضربه آلان سوسا به گل رسیدند.

 

وایله بولدکلاب در ادامه بازی نیز فرصت های زیادی برای گلزنی داشت اما آن ها نتوانستند گل دوم را به حریف بزنند. در مجموع یاران عزت اللهی ۸ ضربه به دروازه حریف زدند و توپ و میدان را هم در اختیار داشتند.

 

وایله با این نتیجه با یک بازی بیشتر بالاتر از تیم ساندرجیک قرار گرفت و حالا آماده این است که در بازی هفته آینده مقابل این تیم، با کسب پیروزی جایگاه بالاتر را تصاحب کند.

 

عزت اللهی در این بازی به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته شد و ۱۲ کنش دفاعی داشت و دومین بازیکن زمین در دقت پاس بود.

سعید عزت اللهی اف سی وایله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)

بازدید 3 تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، رئال در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در دیدار رفت دو تیم به نتیجه مساوی 3 بر 3 رسیده بودند. رودریگو در دقیقه 12 تک گل رئال را زد و کوین دی بروینه در دقیقه 76 تک گل منچسترسیتی را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)