Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی در بازدید از شهرستان شوشتر، از نزدیک چگونگی روند اجرای پروژه‌های این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» شامگاه (جمعه ۲۷ فروردین) در پایان بازدیدهای خود از پروژه ها و طرح های مختلف شهرستان شوشتر چ، در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص بازدیدهای خود و هیات همراه اظهار کرد: امروز برای دومین بار به طور رسمی و برای هشتمین بار در مجموع مسائل شهرستان شوشتر را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار خوزستان افزود: در نشست بررسی مشکلات شهرستان تقسیم کاری برای پروژه های مختلف انجام و امروز بازدید میدانی از این پروژه ها داشتیم و تصمیمات خوبی اتخاذ و همچنین در آخرین مرحله از سفر امروز افتتاح مجموعه ایستگاه پمپاژ آب شهر شرافت شوشتر انجام شد. 

 

وی تصریح کرد: اولین طرحی که امروز بازدید کردیم پل بندقیر بود که بر تسریع در پروژه تاکید شد و مدیرکل راه و شهرسازی نیر جدول زمانی مشخصی را ترسیم کرد که امیدواریم کار بر اساس این زمانبندی انجام شود. 

 

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: طرح بعدی ایستگاه پمپاژ دیلم برای آبرسانی به ۱۸ روستا بود که قرار شد تخصیص آب و تجهیز این ایستگاه پمپاژ انجام شود گرچه این ایستگاه مشکلاتی داشت و قرار شد برای سه چاه به صورت موقت مجوز داده شود و کار حفاری صورت گیرد که میزان آب را بالا ببرد تا زمانی که مسائل پمپاژ بررسی و حل شود. 

 

وی خاطر نشان کرد: بازدید بعدی از ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت میان آب شوشتر صورت گرفت که مدیرعامل برق منطقه‌ای قول تکمیل آن را تا پایان تیرماه داده است. 

 

استاندار خوزستان ادامه داد: موضوع بعدی سفر امروز طراحی و اجرای میدان سه راهی شلیلی توسط راهداری بود که مباحثی در این رابطه مطرح و قرار شد طراحی در خصوص آن انجام و برای تصمیم گیری به استانداری ارائه شود.

 

وی بیان کرد: طرح بعدی بازگشایی و تکمیل خیابان شیخ جعفر در بافت تاریخی بود که قرار شد ظرف دو هفته کار کارشناسی آن انجام شود و راه و شهرسازی نیز از محل واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری کمک کند و با همکاری دفتر فنی، معاون عمرانی استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری جدول زمانی این خیابان جهت بازگشایی مشخص شود تا بتوان تملک آن را انجام داد.

 

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: همچنین طراحی و اجرای پل بالای آرامگاه شیخ شوشتری در دو قسمت توسط شهرداری و راه و شهرسازی مطرح و قرار شد این طراحی جهت تصمیم‌گیری نهایی به ما ارائه شود.

 

 وی ابراز کرد: بازدید بعدی از آبشارهای ثبت جهانی شوشتر بود که تصمیم خوب و انقلابی در این رابطه صورت گرفته و قرار شد پشت بندها را لایروبی و جلوی بندها را هم خاکبرداری کنند که حدود ۳.۵ میلیارد تومن هزینه دارد و قرار شد شروع کار از نیمه اردیبهشت به مدت چهار ماه انجام شود. 

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: همچنین در خصوص زیرگذر شرافت بررسی صورت گرفت و مدیرکل راه و شهرسازی قول داد اسناد مناقصه آن را سریع‌تر منتشر کند که سریع‌تر انجام شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه های شهرستان شوشتر قاسم سلیمانی دشتکی بازدید از پروژه ها استاندار خوزستان سلیمانی دشتکی شهرستان شوشتر راه و شهرسازی انجام شود قرار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر

خبرنگاران رسانه‌های استان خراسان شمالی امروز از پروژه در حال احداث سد بش قارداش در بجنورد بازدید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، خبرنگاران رسانه‌های استان خراسان شمالی امروز از پروژه در حال احداث سد بش قارداش در بجنورد بازدید کردند. این پروژه از سال ها قبل آغاز شده بود، اما در دولت سیزدهم سرعت بیشتری به خود گرفته است.

سد بش قارداش با حجم مخزن 1.8 میلیون متر مکعب آب با این اعتبارات کم تا سه سال آتی تکمیل و به بهره برداری برسد. این سد مخزنی با هدف تامین و گردش آب در تفرجگاه بش قارداش با هدف افزایش جذابیت‌های طبیعی این بوستان اجرایی می‌شود و البته تأمین آب مورد نیاز 400 هکتار از زمین های پایین دست این سد و نیز ایجاد و گسترش ورزش های آبی در شهر بجنورد از دیگر اهداف این پروژه است.

 اجرای کامل این پروژه علاوه بر پایداری و توسعه فضای سبز تفرجگاه بش قارداش باعث جذب هر چه بیشتر گردشگر و توسعه اقتصادی منطقه می‌شود. این سد از نوع خاکی با هسته رسی است که ارتفاع آن از پی 37 متر، طول تاج آن 412 متر و سطح مخزن آن 25 هکتار است.

 طرح سد مخزنی بش قارداش مشتمل بر سد، بند انحرافی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به طول یک هزار و 220 متر است که برای انحراف بخشی از  آب روخانه فیروزه در فصل زمستان و ذخیره آن، در بخش جنوبی مجموعه بش قارداش اجرا می شود.

سد مخزنی بش قارداش مصوبه سفر سوم دولت های نهم و دهم به خراسان شمالی است که مصوبه اجرای آن در سال 91 اخذ شده و قرار است طی دو سال پس از آغاز اجرای عملیات، به بهره‌برداری برسد. خراسان شمالی  هشت سد با ظرفیت ذخیره سازی 234 میلیون متر مکعب  در دست بهره‌برداری دارد و در این استان تاکنون هشت سد و 11 بند انحرافی ساخته شده است.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر