Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@06:59:53 GMT

برنامه‌های رادیویی همچنان پابرجا است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۱۳۲

برنامه‌های رادیویی همچنان پابرجا است

فعالیت در رادیو نسبت به دوران قبل از کرونا بسیار محدودتر شده است. کار در رادیو کمابیش انجام می‌شود. اما به خاطر اینکه میدان ارگ یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های تهران است، واقعاً تردد به این مکان در این شرایط وخیم کرونا که وضعیت قرمز هم هست، کار بسیار سختی است و آمدن در چنین شرایطی بسیار خطرناک است.

 بخشی از همکاران رادیو به خاطر این شرایط دیگر نمی‌آیند و بخش دیگر از همکاران که حاضر هستند به رادیو بیایند، بسیار محدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر همکاران من عاشق کارشان نبودند، حاضر نبودند که در این فضا رفت و آمد کنند و به رادیو بیایند علاوه بر عشق به کار، عشق به مخاطبان و تأمین خوراک برای آنها هم ما را به این امر تشویق می‌کند. رادیو رسانه‌ای است که باید صدایش دربیاید به عبارت دیگر نیاز به خوراک و محتوا دارد. کار در فضای رادیو با کار در فضای دوبله بسیار متفاوت است. داستان شب را نمی‌توان در یک اتاق یک نفره گفت. به ناچار با تعداد محدودی از همکاران‌مان با فاصله یک متری از هم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنار هم قرار می‌گیریم و کار را انجام می‌دهیم.
اگر قبلاً 20 نفر در یک اتاق می‌نشستیم و دیالوگ‌ها را بده بستان می‌کردیم و کار خوبی هم در نهایت حاصل می‌شد، اما اکنون این 20 نفر به دلیل شرایط کرونا به چند نفر تقلیل یافته و سعی می‌شود که با بچه‌های کمتری کار انجام شود و شاید در این شرایط کار کردن کیفیت کار افت کرده باشد. اما با این حال تلاش می‌شود که برنامه‌های رادیویی همچنان پابرجا بماند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!

 اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۲۹ فروردین
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • تجهیزات نظامی آمریکا از خاورمیانه خارج نمی‌شود