Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم منظمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق آمارها  و اطلاعات داده شده دختران وزنه‌بردار رکوردهای خوبی را زدند. آنان از بدو ورود تاکنون در هر هفته رکوردهای خود را بهبود بخشیدند. این امر نشان می‌دهد که برنامه‌های تمرینی وزنه‌برداران زیر نظر مشاور فنی بسیار خوب بوده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آنکه وزنه‌برداران ارتقای وزنی و تکنیکی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید نادیده بگیریم که آنان در این مدت چقدر پیشرفت کردند. مطمین هستم که این وزنه‌برداران جایگاه خیلی خوبی را در مسابقات قهرمانی آسیا به خود اختصاص خواهند داد. این پیشرفت را می‌توانیم با اجرای فنی خوب به همه نشان دهیم.

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری درباره مسابقات نوجوانان جهان در عربستان گفت: این رقابت‌ها به تعویق افتاده و قرار است که در ازبکستان برگزار شود. سه وزنه‌بردار راهی این مسابقات خواهند شد که فروغ یونسی، یکتا جمالی و الناز باجلانی از جمله این ملی‌پوشان هستند. این رقابت‌ها اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود و تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

وی تصریح کرد: فدراسیون شرایط خوبی را برای وزنه‌برداران تاکنون مهیا کرده هست. ملی‌پوشان حتی از خدمات ایفکارک هم بهره برده‌اند. یک متخصص طب ورزشی، دکتر روانشانس و یک ماساژور را به تیم ملی اضافه کردیم. این اقدامات گام‌ها و نگاه های حرفه‌ای به حوزه وزنه‌برداری زنان است تا از نگاه اولیه خارج شود و اینگونه دختران ما هم حرفه‌ای خواهند شد.

منظمی تصریح کرد: در این مدت ۷۹ برنامه را در تقویم آموزشی ارایه کردیم و برنامه راهبردی وزنه‌برداری زنان با رویکرد بازاریابی زنان و برنامه فنی اعضای کمیته‌ها معرفی شد.

برچسب‌ها سید الهام حسینی وزنه برداری زنان پوپک بسامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری زنان پوپک بسامی وزنه برداری زنان پوپک بسامی اخبار کنکور وزنه برداران وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی

محمد خانی در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در طرح جهاد آب رسانی به روستاها، این استان به الگویی برای دیگر استان‌های کشور تبدیل شده است، گفت: در حال حاضر مرحله نخست طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اظهار کرد: مرحله نخست این طرح شهرستان‌های ورزقان، خداآفرین، کلیبر و هشترود است که با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و با اتمام آن ۱۷۸ روستا از آب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از مجتمع آبرسانی قشلاقات در کلیبر و خداآفرین ۶۸ روستا و شهر آبش احمد با چهار هزار و ۱۹۵ خانواده زیر پوشش قرار خواهد گرفت، گفت: با اتمام عملیات مربوط به ایستگاه‌های پمپاژ، می‌توان آبرسانی به ۳۸ روستا را تا تابستان ۱۴۰۳ بهره برداری کرد.

خانی همچنین افزود: با بهره برداری از مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان نیز ۶۴ روستا و شهر ورزقان با پنج هزار و ۷۷۳ خانواده تحت پوشش قرار می‌گیرد که با تخصیص کامل اعتبارات امکان افزایش به ۸۸ روستا نیز امکان پذیر است.

مدیرعامل آبفای استان طرح جهاد آبرسانی را گامی در مسیر محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های اجرای این طرح در روستا‌ها شناسایی شده و همه توان و امکانات در راستای اجرای درست و به موقع پروژه‌های آبرسانی بسیج شده و در مسیر پیشرفت قراردارد.

خانی در مورد استفاده از ظرفیت‌های خیرین در جهاد آبرسانی گفت: وجود خیرین در کشور یک ظرفیت بالقوه است که با الگوگیری از این امر، مجمع خیرین آب‌رسان کشور نیز شکل گرفت و توانستیم از کمک خیرین در آبرسانی به روستا‌ها استفاده کنیم.

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • الناز شفیعیان در آستانه المپیکی شدن؛ نماینده ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است